بهترین جایگزین ها برای آیفون ۸ کدام گوشی ها هستند؟

بهترین جایگزین ها برای آیفون ۸ کدام گوشی ها هستند؟
  • 1396/6/23
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

جدیدترین مدل گوشی آیفون، یعنی آیفون ۸ سرانجام پس از مدت ها تأخیر در ۱۲ سپتامبر رونمایی شد. این در حالی است که بسیاری از اطلاعات مربوط به این گوشی تلفن همراه لو رفته و در نتیجه رقیبان این برند را برای موفقیت در رقابت با آن امیدوارتر ساخته است. اگرچه برای برخی از افراد داشتن گوشی آیفون مهم ترین فاکتور در انتخاب یک گوشی هوشمند است، با این حال افراد بسیاری هم هستند که تنها داشتن گوشی آیفون برایشان مهم نیست و حاضرند گوشی های هوشمندی با امکانات مشابه اما با برندی متفاوت از آیفون داشته باشند.

گویا آی تی – جدیدترین مدل گوشی آیفون، یعنی آیفون ۸ سرانجام پس از مدت ها تأخیر در ۱۲ سپتامبر رونمایی شد. این در حالی است که بسیاری از اطلاعات مربوط به این گوشی تلفن همراه لو رفته و در نتیجه رقیبان این برند را برای موفقیت در رقابت با آن امیدوارتر ساخته است. اگرچه برای برخی از افراد داشتن گوشی آیفون مهم ترین فاکتور در انتخاب یک گوشی هوشمند است، با این حال افراد بسیاری هم هستند که تنها داشتن گوشی آیفون برایشان مهم نیست و حاضرند گوشی های هوشمندی با امکانات مشابه اما با برندی متفاوت از آیفون داشته باشند.

در این نوشته قصد داریم تا به معرفی بهترین گوشی های هوشمندی بپردازیم که توانایی رقابت با آیفون ۸ را دارند و می توانند جایگزین آن شوند.

 

گلکسی S8

گلکسی S8 این امکان را به کاربران خود می دهد که بدون افزایش سایز گوشی از صفحه نمایشی بزرگ تر بهره ببرند. این گوشی با استفاده از صفحه نمایش لبه به لبه این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته است. صفحه نمایش این گوشی ۸/۵ اینچ است که به واسطه ی  لبه های خمیده ی خود دارای جذابیت چشم گیری می باشد. اگرچه گلکسی S8 دوربین دوگانه ندارد، با این حال دارای بسیاری از ویژگی های آیفون ۸ است. افرادی که برای آن ها داشتن دوربین دو گانه یک فاکتور مهم محسوب می شود بهتر است گلکسی نوت ۸ را جایگزین آیفون نمایند.

 

گلکسی نوت ۸

گلکسی نوت ۸ گوشی ای است که برای ترمیم آسیب شرکت سامسونگ در اتفاقات ناخوشایند انفجار گلکسی نوت ۷ به بازار آمد. این گوشی دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۷ و همچنین سری قبلی گوشی های آیفون است.

دوربین دوگانه، صفحه نمایش بزرگ، ضخامت کم و طراحی زیبا از جمله مزایای این گوشی بی نظیر هستند.

همان طور که گفته شد گلکسی نوت ۸ دارای دوربین دوگانه است. لنزهای این دوربین ها یکی واید و دیگری تله فوتو هستند. هر دو این لنزها دارای لرزش گیر اپتیکال OIS می‌باشند. این در حالی است که گوشی هوشمند آیفون ۷ تنها بر روی لنز واید دارای این تکنولوژی بود. نبودن لرزش گیر اپتیکال بر روی لنز تله فوتو در آیفون ۷ باعث می شود تا به هنگام زوم کردن بر روی سوژه کوچک ترین لرزش دست بر کیفیت عکس تأثیر بگذارد.

 

گوشی هوشمند Essential

گوشی هوشمند Essential توسط خالق اندروید ساخته شده است و در حال حاضر می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های جایگزین آیفون ۸ معرفی کرد. یکی از ویژگی های قابل توجه این تلفن همراه داشتن لنز ۳۶۰ درجه است که امکان گرفتن عکس های ۳۶۰ درجه را به کاربران خود می دهد. گوشی هوشمند Essential علاوه بر این ویژگی دارای طراحی بسیار زیبا و صفحه نمایش لبه به لبه است.

 

گوگل پیکسل

گوشی هوشمند گوگل یا همان گوگل پیکسل یکی دیگر از گزینه‌‌ های مناسب به عنوان جایگزین آیفون ۸ است. گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال، هر دو دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و طراحی آن ها بسیار زیباست. از جمله ویژگی های مهم این گوشی های هوشمند عملکرد بسیار خوب لرزش گیرهای دوربین های آن ها است.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *