حمایت ایرانسل از سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای

حمایت ایرانسل از سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای
  • 1396/6/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

سومین دوره رقابت‌های «لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران» با حمایت ایرانسل برگزار شد.

گویا آی تی – این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و با دارا بودن بیشترین تعداد مشترک جوان، در راستای ارائه به‌روزترین و باکیفیت‌ترین خدمات و نیز ارتقای فرهنگ یادگیری، بالابردن دانش عمومی جوانان و تشویق آنها برای تلاش بیشتر، از این مسابقات همچون دیگر جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های علمی و تخصصی حمایت کرد.
«لیگ بازی‌های رایانه‌ای»، بزرگ‌ترین مسابقه بازی‌های رایانه‌ای در ایران به شمار می‌رود و حرفه‌ای‌ترین افراد فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای در آن شرکت می‌‎کنند. رتبه‌های برتر این مسابقات بر اساس سهمیه به جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیکی راه می‌یابند.
در مراسم پایانی این مسابقات در برج میلاد تهران، برای نخستین بار در تاریخ بازی‌های رایانه‌ای ایران، شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی بازی نهایی رشته «FIFA» را با گزارش گزارشگران حرفه‌ای به صورت زنده به روی آنتن برد.
سومین دوره از این رقابت‌ها از ۱۳ تا ۲۳ شهریورماه در پنج رشته «Pro Evolution Soccer»، «Counter Strike»، «Clash Royal»، «FIFA» و «Quiz of Kings» برگزار شد و برندگان مسابقات در مجموع موفق به کسب بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی و غیرنقدی، از جمله یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ شدند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *