آموزش افزودن لینک به متن در تلگرام

آموزش افزودن لینک به متن در تلگرام
  • 1396/6/24
  • زهرا معبودی
  • 0

بسیاری از کاربران تلگرام این روزها به صورت حرفه ای و برای کسب و کار خود از تلگرام استفاده می کنند. برای ما مهم است که بتوانیم برخی متن ها را به صورت چسبیده به لینک در تلگرام منتشر کنیم تا کانال تمیز تری داشته باشیم.

در این آموزش گویا آی تی به شما یاد می دهد که چگونه به کمک یک ربات ساده، یک متن متصل به لینک ایجاد کنید و در کانال های تان نشر دهید.

آموزش افزودن لینک به متن در تلگرام

ربات bold

برای استفاده از این ربات کافی است روی لینک Bold کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به ربات در تلگرام شوید:

ربات تلگرام

روی start کلیک کنید تا اجازه کار کردن با ربات برای تان صادر شود.

در کادر متنی باید از قاعده و فرمول زیر استفاده کنید:

(bold [text](URL@

بدیت صورت که باید بین عبارت انگلیسی bold و کروشه، یک فاصله وجود داشته باشد. در قسمت text باید متنی را که می خواهید به آدرس متصل باشد را بنویسید و در بخش url آدرس سایت را بنویسید.

از میان گزینه های بالا می توانید هر مورد را که دوست دارید انتخاب کنید اما من گزینه اول را انتخاب می کنم که خروجی آن به صورت زیر می شود:

بدین ترتیب می توان به راحتی،نوشته مورد نظر را به داخل گروه ها و کانال ها ارسال کرد. کافی است کاربر روی متن نوشته متصل به لینک لمس کند، یا در دسکتاپ کلیک کند، تا وارد سایت مورد نظر شود.

نکته جالب اینجاست که شما می توانید با یک بار نوشتن bold@ به هر تعداد که می خواهید کلمه لینک دار را برای تلگرام ایجاد کنید. به محض نوشتن bold@، در ادامه (text](URL] را به تعداد دلخواه بنویسید و متن و لینک را در کنار هم قرا دهید.

نظرتان راجع به این ربات چیست؟ در این باره دیدگاه ها و تجربیات مشابه خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *