با اجرای پروژه ستاره دیجیتال/ مدیریت فناوری اطلاعات مخابرات ایران یکپارچه می شود

با اجرای پروژه ستاره دیجیتال/ مدیریت فناوری اطلاعات مخابرات ایران یکپارچه می شود
  • 1396/6/27
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پروژه مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران و ستاره دیجیتال با هدف تسهیل مسیر اهداف استراتژیک مخابرات ایران در بخشIT امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۹۶ افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات یک محیط کاری نوین بر اساس استاندارد های جهانی برای همکاری و مشارکت تیم های مختلف است تا کارکنان شرکت مخابرات ایران در فضایی وسیع و مناسب به همفکری، نوآوری و خلاقیت بپردازند. که پروژه ستاره دیجیتال از جمله پروژه های قابل ارایه در مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران است .

گویا آی تی – ستاره دیجیتال مجموعه ای از پروژه های سه ماهه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف مشخص کسب و کار است که بر اساس آن تمام فعالیت های بخش های مختلف از فناوری اطلاعات، شبکه بازاریابی و خدمات مشتریان در راستای رضایت مشتریان همسو و هماهنگ خواهد شد. ستاره دیجیتال، یک رویکرد جدید کاری است که محیط کاری جدیدی نیز ایجاد می کند.

بر اساس این گزارش ، بهره گیری از فناوری های نوین ، استفاده از بهترین تجربیات بین المللی ، بیشینه کردن روحیه کارتیمی و اتحاد و همکاری با شرکای قابل اعتماد داخلی و بین المللی از جمله اصول اجرای پروژه های تحول فناوری اطلاعات است که موجب تسریع دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت خواهد شد .

همچنین ، توانمند سازی کارکنان ، فعالیت های هماهنگ شده از دیگر اصول اجرای پروژه های تحول فناوری اطلاعات است که که فرایند تصمیم گیری شرکت مخابرات ایران را تسریع می کند .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *