راههای شگفت انگیز کسب درآمد از اینترنت در ایران

راههای شگفت انگیز کسب درآمد از اینترنت در ایران
  • 1396/6/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در سال های اخیر مشکل اشتغال به یکی از مشکلات بزرگ کشور تبدیل شده است و عده زیادی بیکار در سطح جامعه وجود دارد، اما بسیاری از افراد از پتانسیل بسیار بالای فضای مجازی برای کسب در آمد از اینترنت غافل هستند و به دنبال راه های سخت برای درآمدزایی هستند؛ در ادامه به معرفی چند روش درآمدزایی از اینترنت و کسب و کارهای مختلف می پردازیم.

گویا آی تی – در سال های اخیر مشکل اشتغال به یکی از مشکلات بزرگ کشور تبدیل شده است و عده زیادی بیکار در سطح جامعه وجود دارد، اما بسیاری از افراد از پتانسیل بسیار بالای فضای مجازی برای کسب در آمد از اینترنت غافل هستند و به دنبال راه های سخت برای درآمدزایی هستند؛ در ادامه به معرفی چند روش درآمدزایی از اینترنت و کسب و کارهای مختلف می پردازیم.

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

کسب درآمد از تلگرام

هنگامی که تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی وارد ایران شد، زود همه رقبای خود را کنار زد و به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شد، شبکه ای که در ایران میلیون ها کاربر دارد، و این پتاسیل تعداد زیاد کاربر باعث شده تا کسب درآمد از تلگرام به یک حرفه تبدیل شود.

کسب درآمد از طریق کانال تلگرام و کسب درآمد از طریق ربات تلگرام و استیکر های آن به عنوان سه گزینه کسب درآمد از این شبکه اجتماعی می باشد، کسب درآمد از تلگرام به عنوان آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

البته بیشتر افراد در این حوزه ترجیح میدن تا کسب درآمد از کانال تلگرام رو انتخاب کنند، شما می توانید با ایجاد کانال تلگرام و تبلیغ کانال تلگرام خودتون روزانه چندین ممبر واقعی دریافت کنید و کسب درآمد از کانال تلگرام رو تجربه کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی اشتراک فیلم و عکس و … است، خیلی از ایرانی ها ترجیح دادن تا این شبکه جهت انتشار مطالب و فیلم ها و عکس های خود استفاده کنند، اما راه کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان حرفه ای ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

کسب درآمد از فیسبوک

مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک در اوایل سال ۲۰۰۴ در خوابگاه دانشگاه خود فیسبوک را طراحی کرد که فقط با هم کلاسی های خود ارتباط برقرار کن ولی اکنون به بزرگترین شبکه اجتماعی در دنیا مبدل شده است اما روش کسب درآمد از فیسبوک با اینستاگرام زیاد تفاوتی ندارند.

کسب درآمد از فیسبوک از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از فیسبوک به عنوان جالب ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

کسب درآمد از گوگل ادسنس

سیستم کسب درآمد از گوگل ادسنس به این ترتیب هست که شما باید یک سایت و وبلاگ داشته باشین و سایت و وبلاگ شما باید روزانه صدها بازدید کننده داشته باشه، در این صورت گوگل به شما ایمیلی میزند و درخواست میکند تا تبلیغات خودش را در سایتتان قرار دهید و به ازای کلیک بازدید کنندگان شما روی تبلیغات شما کسب درآمد میکنید.گوگل ادسنس ( Google Adsense ) از محبوبترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت است.

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب معروفترین سایت جهت انتشار فیلم می باشد و بسیاری از افراد فیلم های خود را طریق یوتیوب به انتشار میذارند و از یوتیوب مبلغی را دریافت مکنند، اگر شما فیلمی شخصی و یا … دارید و جالب باشه، یوتیوب از شما درخواست میکنه که فیلمتان رو در شبکه خود به انتشار بذاره و در ازای آن مبلغی به شما پرداخت کند.

اما خود یوتیوب چگونه از کلیپ ارسالی شما استفاده میکنه؟ یوتیوب نیز به ابتدای فیلم شما تبلیغ دیگری اضافه میکنه و کسب درآمد میکنه و شما هم به کسب درآمد در منزل می پردازید.

کسب درآمد از پاپ آپ

برای شما هم ممکن هست اتفاق افتاده باشد که به سایتی مراجعه کرده باشید و پس از کلیک در سایت پنجره ای یا پنجره هایی در پشت و یا روی مرورگر اینترنت باز شود که ممکن است سایت و یا تبلیغات محصولی باشد به این صفحات پاپ آپ (POPUP) می گویند.

سیستم های زیادی هستند که در زمینه پاپ آپ فعالیت میکنند و که کدی را به شما میدهند و از شما درخواست میکنند که این کد را در سایت خود قراردهید، و هنگامی که مراجعه کننده به سایت شما مراجعه میکنه یک سری سایت و تبلیغات باز میشه و از این طریق شما کسب درامد میکنید و هرچه بازدید کننده بیشتر درامد شما بیشتر هست. این روش زشترین روش کسب درآمد از اینتریت می باشد.

کسب درآمد از بیت کوین

بیت کوین یک پول مجازی است و یکی از روش های کسب درآمد از طریق اینترنت هست که اکنون ارزش بسیار زیادی دارد ارزش واقعی این پول تقریبا در فضای مجازی ۷۶۰ دلار و پول ایران ۲۷۳۰۰۰۰ تومان هست، پس این فرصت بسیارخوبیه تا تلاش کنیم در ماه ۲ بیت کوین بدست بیاریم بدون احتیاج به سرمایه گذاری.

برای به دست اوردن بیت کوین ابتدا باید در سایت بیت کوین ثبت نام کنید و این سایت یک شماره حساب به شما اهدا میکنه که شما با این شماره حساب در سایت های کلیکی و … عضو بشید و بعد کسب درآمد از سایت کلیکی درامد خودتون رو به همون شماره حساب واریز بکنید.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی اوایل دهه ۹۰ شکل گرفت، در آن سال ها وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی خیلی ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می کردند، بعدا گرافیک و تبلیغات تصویری به وب سایتها افزوده شد. آخرین اقدم در این خصوص تکمیل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت تسریع در فروش اجناس و خدمات است.

از فواید بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات می باشد، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی جنس مورد نظرشان به راحتی میتوانند اطلاعاتی در مورد کالای خود به دست بیاورند و در صورتی که دوست دارند نسبت به خرید اقدام کنند، و همچنین نیرویی جهت فروش اجناس خود استخدام نمیکنند که باعث کم شدن هزینه ها میشود و به این طریق میتوانند به کسب درآمد بپردازند.

کسب درآمد کلیکی

کسب درآمد کلیکی PTC یا paid to click به معنای پرداخت برای کلیک می باشد . کسب درآمد کلیکی یا همون پرداخت به ازای کلیک به علم خاصی نیاز ندارد. روزانه دو ساعت وقت شما رو گرفته و هر وقت روز دوست داشتین میتوانید کار کنید.

شما میتونید در بهترین سایت های کلیکی ایرانی و خارجی عضو بشین و با کلیک کردن روی تبلیغات کلیکی ارائه شده توسط این سایت ها مبلغی پول دریافت کنید و به این طریق به کسب درامد از اینترنت بپردازید.

کار در منزل

کارآفرینی و کار در منزل به معنای ایجاد ارزش جدیداز راه یک کوشش و تلاش بسیار متعهدانه با توجه به ریسکهای ناشی از آن گفته می‌شود، کارآفرینی اولین دفعه مورد توجه اقتصاد دانان دنیا قرار گرفت. خیلی ها در دنیا با کار آفرینی تغییر شگرف در زندگی خود ایجاد کرده و به درآمد میلیونی رسیده اند.

افراد کارآفرین معمولا اولین سوالی که از خود میکنند این است که چگونه پولدار شویم، بعد به راه اندازی کسب و کار کوچک و یا کار در منزل کار خود را شروع میکنند و بعد از مدتی کسب درآمد خانگی و با سرمایه گذاری بیشتر کسب و کار خود را توسعه داده و پولدار می شوند.

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

یکی دیگر از راههای کسب درامد کوتاه کردن لینک های هست .شما می توانید با استفاده از کوتاه کننده های لینک ایرانی یا خارجی بازدید هایی که از لینکهای خود انجام می شوند را به پول تبدیل بکنید.می توانید این لینک های کوتاه شده رو در هر جایی که مورد نیاز تونه مثل فیسبوک ، یوتیوب و یا … قرار بدید.

بازدید کننده های لینک هاتون ، بعد از باز کردن لینک های تبدیل شده ، تبلیغات را می بینند که بعد از چند لحظه می تونند تبلیغات را رد کرده و به آدرس اصلی لینک برند و به این روش لینک هاتون درآمدزا می شوند.

همکاری در فروش

یکی از دیگر از پرسودترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران همکاری در فروش هست، و این بدین معنی هست که شما محصولات دیگران رو از طریق اینترنت به فروش برسانید.

بسیاری از فروشگاههای بزرگ اینترنتی یک فروشگاه اینترنتی از محصولات خودشون رو در اختیار شما قرار میدند و شما رو در سود فروش محصول شریک میکنند که به اون همکاری در فروش گفته می شود.

سرمایه گذاری در بورس

این روز ها صحبت در مورد بورس و کسب درآمد از بورس زیاد شده. خیلی از اخبار تلویزیون و سایت‌های خبری در مورد بورس ، مطالبی درباره رکوردشکنی شاخص بورس و بازدهی بالای بورس صحبت میکنند.شما با ورود به بورس و خرید و فروش سهام به صورت اینترنتی و سرمایه گذاری اندک به کسب درآمد بپردازید.

کسب درآمد از آپلود بوی

شما اگر صاحب سایت یا وبلاگی هستین و برای دانلود مطلب یا فایل یا فیلم دارین، به شما پیشنهاد میکنم که کسب درآمد از آپلود بوی رو هرگز از دست ندید.

ایجاد فروشگاه کارت شارژ

آیا تمایل دارین به جمع هزاران نفر از افرادی بپیوندید که روزانه از راه به فروش رساندن کارت های شارژ ایرانسل ، رایتل ، همراه اول و تالیا به سود خوبی دست پیدا می کنند. بله ایجاد فروشگاه کارت شارژ میتونه درآمد بسیار خوبی نصیب شما کند.

فروشگاه ساز رایگان فروش فایل

هر فایلی که قابلیت دانلود رو داشته باشه قابل فروش هست، با ایجاد فروشگاه فایل درآمد شغلی خود را متحول بکنید و با کمک از فروشگاه محصولات دانلودی، کسب و کار اینترنتی متفاوت خودتان رو تاسیس بکنید و کسب درآمد داشته باشید.

کسب درآمد از سایت جعبه

قبلا در خصوص کسب درآمد از یوتیوب توضیحاتی داده شد، و گفتیم در صورتی که شما یه ویدئو پربینده را در یوتیوب به اشتراک بگذارید، سایت یوتیوب به ایتدای ویدئو شما یک تبلیغ اضافه میکند و مقداری از درآمد نمایش تبلیغ را به حساب شما واریز میکند.در واقع سایت جعبه هم همانند سایت یوتیوب عمل میکند، ولی با این تفاوت که ، این سایت به ازای هر ۱۰۰۰ بینده از کلیپ و ویدئو شما مقدار ۱۰ هزار تومان به حساب شما واریز میکند.

کسب درآمد از فروش بک لینک

به لینکی که از سایت دیگری به سایت شما داده میشود بک لینک میگویند، و این بک لینک باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل میشود، اگر سایتی با رتبه خوب الکسا باشین میتوانید نسبت به فروش بک لینک و کسب درآمد از فروش بک لینک اقدام کنید.

کسب درآمد از بازی آنلاین

بله تعجب نکنید، در دنیای بزرگ اینترنت راههای بسیاری جهت کسب درآمد از اینترنت وجود داره، و یکی دیگه از راههایی که میتونید کسب درآمد اینترنتی رو تجربه کنید بازی های اندروید هست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *