انتشار تصاویر جدید از گوشی هواوی جی ۱۰

انتشار تصاویر جدید از گوشی هواوی جی ۱۰
  • 1396/6/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

هواوی در حال آمادگی برای معرفی محصول بعدی خود یعنی جی ۱۰ در تاریخ ۳۱ شهریورماه است. امروز تصاویری در اینترنت از این میان رده قدرتمند منتشر شد که شایعات پیرامون این مدل را تأیید می‌کنند. هواوی جی ۱۰ که با نام میمانگ ۶ نیز شناخته می‌شود دارای چهار دوربین خواهد بود. دو دوربین در جلو و دو دوربین در پشت به همراه فلاش در دو طرف.

گویا آی تی – این گوشی دارای بدنه فلزی است و از طراحی ساده‌ای هم بهره می‌برد. در پشت بدنه دوربین دوگانه اصلی این مدل قرار دارد و در زیر آن شاهد حسگر اثرانگشت دایره‌ای شکل هستیم. در بالا و پایین پنل پشتی شاهد نوارهای آنتن هستیم که فلاش دوربین نیز در وسط نوار بالایی قرار دارد.

نمایشگر این مدل همچون پرچم‌داران از نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار است اما حاشیه‌های اطراف نمایشگر خیلی هم کم نیستند و باید به یاد داشته باشید با یک میان رده روبه‌رو هستید. چیپست کرین ۶۵۹ قلب تپنده جی ۱۰ خواهد بود که به‌طور اختصاصی توسط هواوی ساخته‌شده است. این چیپست دارای پردازنده ۸ هسته‌ای است و در کنار آن از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره می‌برد.

طبق اطلاعات منتشر‌شده پیش از این، هواوی جی ۱۰ ممکن است دارای نمایشگر ۵٫۹ اینچ با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت بدنه و دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارند. همچنین باتری جی ۱۰ دارای ظرفیت ۳۲۴۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *