۶ روش خالی کردن حافظه آیفون جهت نصب iOS 11

۶ روش خالی کردن حافظه آیفون جهت نصب iOS 11
  • 1396/6/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر به هنگام به روز رسانی سیستم عامل آیفون خود به IOS 11 با هشدار «عدم وجود فضای کافی» برخورد کرده اید، این نوشته برای شماست. در ادامه چند روش برای خالی کردن حافظه ی آیفون جهت نصب IOS 11 را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی حافظه ی آیفون خود را خالی کنید.

گویا آی تی – اگر به هنگام به روز رسانی سیستم عامل آیفون خود به IOS 11 با هشدار «عدم وجود فضای کافی» برخورد کرده اید، این نوشته برای شماست. در ادامه چند روش برای خالی کردن حافظه ی آیفون جهت نصب IOS 11 را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی حافظه ی آیفون خود را خالی کنید.

روش های خالی کردن حافظه آیفون

۱- اولین روش این است که برای به روز رسانی آیفون خود از طریق برنامه آیتونز اقدام کنید. برای این کار بایستی آیفونتان را به کامپیوتر متصل کنید.
۲- روش دیگر این است که برخی از برنامه های بی کاربرد و یا کم کاربرد را حذف کنید.
۳- اگر خواهان حذف برنامه ها نیستید، می توانید با نصب نرم افزار Google Photos، عکس ها را روی فضای Icloud ذخیره کرده و سپس آن ها را از آیفونتان حذف کنید.
۴- نرم افزارهای شبکه های اجتماعی چند فضای ذخیره سازی را در بر می گیرند. می توانید آن ها را حذف کنید و پس از به روز رسانی، دوباره اقدام به نصب آن ها نمایید.
۵- موسیقی های موجود در حافظه را حذف کنید.
۶- روش دیگر این است که پیامک ها را حذف کنید. می توانید حذف اتوماتیک آن ها را روی گزینه ی سی روز قرار دهید تا هر سی روز یک بار، به صورت اتوماتیک، حذف شوند.

6 روش خالی کردن حافظه آیفون جهت نصب iOS 11

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *