نگاهی به بازی Soccer Hero

نگاهی به بازی Soccer Hero
  • 1396/6/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

همانطور که ورزش فوتبال در دنیای واقعی هواداران بسیاری دارد، بازی های مربوط به این ورزش در گوشی موبایل و کامپیوتر نیز از هواداران بسیاری برخوردارند. هیجان و استرسی که ورزش فوتبال در دنیای واقعی به بازیکنان و تماشاگران القا می کند در بازی های مربوط به این ورزش در گوشی و کامپیوتر نیز وجود دارد و اگر این بازی ها با گرافیک خوبی همراه باشند، می توانند موفقیت خوبی در دنیای بازی ها از آنِ خود کنند، همانطور که FIFA و PES چنین کردند.

گویا آی تی – با این حال، فقدان مراحل چالشی در بازی های مربوط به ورزش فوتبال در دنیای گوشی ها و کامپیوترها گاه باعث می شود که این بازی ها به تدریج آن تب و شوری که در ابتدای عرضه دارند را از کف دهند. اما بازی Soccer! Hero اینگونه نیست. در این نوشتار، نگاهی به این بازی و برخی ویژگیهایش خواهیم انداخت. با گویا آی تی همراه باشید.

۱- گیم پلی:

اگر برای اولین بار وارد محیط بازی شوید بایستی یکی از بازکینان پیشنهادی را به دلخواه انتخاب کنید و پس از انتخاب ملیت، بایستی برای استعدادیابی نخستین بازی را انجام دهید. پس از انجام بازی، پیشنهادهایی را از سوی تیم های گوناگون دریافت می کنید و می توانید از میان آن ها یک پیشنهاد را انتخاب کنید و به این ترتیب، در آغاز مسیر قرار گیرید.
در این مسیر، باید از هر مرحله، که خود شامل یک چالش تازه است، بگذرید تا بتوانید مراحل را یک به یک پشت سر گذارید. خوبیِ این بازی، یکی همین مرحله به مرحله بودن آن است که موجب تکراری نشدن بازی می شود. بنابراین می توانیم بگوییم که بازی Soccer! Hero نه تنها خسته کننده نیست، بلکه بسیار جذاب و گیرا است. در این بین، همزمان با سطح پیشرفت شما در بازی موارد تازه ای پیش رویتان قرار می گیرند. مواردی همچون انتخاب شدن برای تیم ملی، حضور در کنفرانس های خبری، پیشنهادها برای انتقال به تیم های بزرگ و …. .
نکته ای که به جذابیت بازی افزوده، این است که شما می توانید به دلخواه هر زمان که خواستید مدل مو، مدل لباس و موارد اینگونه را تغییر دهید.

۲- گرافیک:

گرافیک بازی، اگر عالی نباشد، خوب و قابل قبول است. بازیکن ها همه ی دارای چهره ی یکسان نیستند و علاوه بر این می توانید برای افزایش دید، صحنه ها را زوم کنید. زوم کردن باعث افت فریم در این بازی نمی شود که این خود برای یک بازی کم حجم، نکته ای مثبت به شمار می رود.

۳- صدا گذاری:

صدا گذاری بازی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. وجود گزارشگر و همچنین نوسان صدای تماشاگران باعث می شوند که هیجان بازی بیشتر شود. گهگاه موسیقی های جالبی نیز پخش می شود که موجب جذاب تر شدن محیط بازی می شوند.

۴- حرف آخر:

اگربه بازی های مربوط به فوتبال علاقه دارید و در عین حال، خواهان یک بازی جذاب و چالش بر انگیز هستید، بازی Soccer! Hero می تواند گزینه ای عالی و مناسب باشد. صدا گذاری خوب، مراحل ۳۸۰ گانه ی متفاوت و وجود هیجان در این بازی از جمله موارد مثبت در آن هستند. در عین حال، با وجودی که گرافیک بازی در وضعیت خوبی قرار دارد، اما امکان آن که گرافیک بهتر از چیزی که هست باشد وجود داشت. افزون بر این، ممکن است گاهی از سخنان تکراری گزارشگر خسته شوید. اما در کلیتِ ماجرا، این بازی ارزش دانلود و بازی کردن را دارد. بنابراین سعی کنید آن را دانلود کرده و ساعاتی هیجانی را با آن سپری کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *