آموزش ارسال استوری دیگران برای دوستان در اینستاگرام

آموزش ارسال استوری دیگران برای دوستان در اینستاگرام
  • 1396/6/30
  • زهرا معبودی
  • 0

قابلیت استوری اینستاگرام روز به روز کاربران زیاد تری را به خود جلب می کند به همین دلیل این شبکه روز به روز پا به پای کاربران بر قابلیت های آن می افزاید. در یکی از آخرین بروز رسانی های اخیر این شبکه، شاهد این بودیم که به بخش استوری ها قابلیتی اضافه شده که می تواند به شما کمک کند استوری هایی را که مشاهده می کنید برای دوستان تان ارسال کنید.

امروز گویا آی تی به شما یاد می دهد تا این کار را انجام دهید با ما همراه باشید.

ارسال استوری برای دوستان

ابتدا نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. جهت بروز رسانی، مستقیما به سراغ مارکت های اپلیکیشنی بروید و در آن ها اینستاگرام را سرچ کرده و نسخه اصلی آن را در صورتی که با عبارت بروز رسانی مشخص شده، بروز رسانی کنید تا مطمئن باشید که این قابلیت در اختیارتان قرار گرفته است.

بعد از بروز رسانی وارد اکانت خود شده و تب اول، از سمت چپ که نمایشگر یک خانه است، را بزنید تا بخش استوری های دیگر دوستان را مشاهده کنید.

با مشاهده استوری ها روی یکی کلیک کنید تا کاملا باز شود:

ارسال استوری برای دوستان

همانطور که مشاهده می کنید من یکی از استوری ها را باز کرده ام اما در انتهای عکس و درست در آخرین قسمتی که در بالا مشاهده می کنید یک علامت فلش قرار دارد. این علامت جهت اشتراک گذاری استوری برای دوستان مورد استفاده قرار می گیرد. برای ادامه روی این گزینه کلیک کنید و ادامه ماجرا:

 

ارسال استوری برای دوستان

همانطور که مشاهده می کنید در اینجا لیستی از دوستان خود را مشاهده می کنید:

شما می توانید به هر تعداد نفر که می خواهید استوری را ارسال کنید پس مطابق آن چه دور آن کادر کشیده شده، یکی از دوستان یا هر چند نفر را انتخاب و تیک بزنید و در نهایت به سمت فلش دقت کنید و دکمه SEND را بزنید.

ارسال استوری برای دوستان

در این حالت استوری در بخش دایرکت برای فرد مقابل ارسال می شود و او می تواند با باز کردن اینستاگرام خود استوری را مشاهده کرده و روی آن ضربه زده و در نمای بزرگتری آن را مشاهده کند.

این یک روش ساده برای آشنایی دوستان با سایر دوستان و استوری های آنان است. نظر شما در مورد این بروز رسانی چیست؟ دیدگاه ها و تجربیات ارزشمند خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *