کولری که بدون ایجاد جریان باد سرد هوا را خنک می‌کند

کولری که بدون ایجاد جریان باد سرد هوا را خنک می‌کند
  • 1396/7/1
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

سامسونگ در نمایشگاه Febrava 2017 در برزیل از کولر AR9500M رونمایی کرد. این کولر در نمایشگاه Febrava 2017 جایزه ی خلاقیت را از آن خود کرد. مهمترین ویژگی این کولر این است که می تواند بدون ایجاد جریان باد سرد هوای اطراف را خنک نماید.

گویا آی تی – کولر AR9500M، با سیستم خنک کننده ی خاص خود و با استفاده از فن آوری Wind-Free می تواند بدون ایجاد جریان باد سرد، که برای بسیاری از افراد سالمند و حتی میانسال خوشایند نیست، محیط اطراف را خنک نماید. این سیستم علاوه بر این تا حد زیادی از مصرف انرژی می کاهد.
سیستم این کولر به شکلی است که با سرعت ۰٫۱۵ متر بر ثانیه توده ی هوای خنک را جایگزین هوای گرم محیط می کند. در این سیستم خنک کردن فضا در دو مرحله انجام می شود. در مرحله ی نخست که Fast Cooling نام دارد، دمای محیط کاهش می یابد. در مرحله ی بعد این دمای سرد، با استفاده از به حداقل رساندن انتقال توده ی هوای خنک شده، در سطح مطبوع برای انسان حفظ می شود.
کولری که بدون ایجاد جریان باد سرد هوا را خنک می‌کند
همان طور که گفته شد کولر AR9500M تا حد بسیاری در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. در حقیقت این کولر در مرحله ی دوم تا ۷۲ درصد کمتر از میزان معمول برق مصرف می کند.
یکی از دیگر فن آوری های به کار رفته در این کولر Digital Inverter است. این فن آوری به کولر این امکان را می دهد تا در مدت زمان کمتری به سرعت مورد نظر برسد.
این کولر قابلیت تنظیم حجم توده ی هوای سرد و همچنین زاویه ی انتقال آن را داراست. این کولر ۲۲ درصد بزرگ تر از دیگر کولرهاست و همین خصیصه به همراه دیگر خصایص اشاره شده، این امکان را فراهم می سازد تا هوای سرد به تمام محیط مورد نظر به خوبی انتقال داده شود.
از دیگر ویژگی های این کولر می توان به قابلیت اتصال آن به شبکه ی وای- فای اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی امکان تنظیم دمای محیط از راه دور وجود خواهد داشت. این امکان و بسیاری از امکانات دیگر با نصب اپلیکیشن Samsung Connect امکان پذیر است. Samsung Connect امکان شناسایی مشکلات کولر AR9500M را نیز فراهم می سازد. در حال حاضر قیمت نهایی و زمان عرضه ی این محصول به بازار به صورت دقیق مشخص نیست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *