توضیح اسنپ در مورد علت تغییر اسامی مناطق

توضیح اسنپ در مورد علت تغییر اسامی مناطق
  • 1396/7/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در روزهای گذشته عنوان بلوار آیت الله کاشانی در گوگل مپ و تبعاً در نقشه ی همه ی سیستم های حمل و نقل آنلاین کشور تغییر کرده. این امر موجب ایجاد حواشی گوناگونی برای اولین سیستم هوشمند جمل و نقل ایران شده است. به همین سبب اسنپ برای رد هرگونه دخالتی در این گونه موارد، توضیحاتی را ارائه داده است.

گویا آی تی – در روزهای گذشته عنوان بلوار آیت الله کاشانی در گوگل مپ و تبعاً در نقشه ی همه ی سیستم های حمل و نقل آنلاین کشور تغییر کرده. این امر موجب ایجاد حواشی گوناگونی برای اولین سیستم هوشمند جمل و نقل ایران شده است. به همین سبب اسنپ برای رد هرگونه دخالتی در این گونه موارد، توضیحاتی را ارائه داده است.

علل تغییر عناوین برخی مناطق در نقشه اسنپ

۱- نقشه های مختلفی از گوگل مپ تغذیه می کنند. یکی از مهم ترین نقشه هایی که از گوگل مپ تعذیه می شود، اسنپ است. اسنپ، اطلاعات خود را از گوگل مپ می گیرد. بنابراین اسنپ در تغییرات اینگونه، چه در گوگل مپ و چه در نقشه ی خود، هیچ گونه نقشی ندارد.
۲- گوگل از راه جمع سپاری اطلاعات خود را تهیه می کند. یعنی این اجازه به کاربران داده شده که اطلاعات خود را با گوگل به اشتراک بگذارند. بنابراین ممکن است تغییر اسامی مناطق، کار یک یا چند تا از کاربران باشد.
۳- اینچنین رویدادی برای نخستین بار نیست که اتفاق می افتد. به سبب دخالت کاربران از این گونه مسائل ممکن است پیش آید.

فراگیر شدن اسنپ در ایران، باعث شده که حساسیت ها و نگرانی ها در مورد آن بسیار بیش از پیش باشد. البته اسنپ از این حساسیت کاربران قدردانی و از آن به عنوان انگیزه ای جهت رسیدن به موفقیت های بیشتر یاد می کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *