افزودن قابلیتی جدید به اپ اندروید اینستاگرام؛ چه کسی شما را فالو می کند؟

افزودن قابلیتی جدید به اپ اندروید اینستاگرام؛ چه کسی شما را فالو می کند؟
  • 1396/7/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گفته ها حاکی از آن هستند که اینستاگرام قابلیتی جدید به اپ اندروید خود اضافه کرده است و این می تواند سطح اپ اندروید را به نسبت اپ آی او اس بالاتر ببرد. اما این قابلیت چه کاری انجام می دهد؟

گویا آی تی – این قابلیت می تواند به شما نشان دهد که از میان کسانی که آن ها را فالو می کنید کدام یک از آن ها شما را فالو می کنند. در واقع شما می توانید با سر زدن به صفحه ی هر یک از آن ها دریابید که آیا در حال فالو کردن شما هستند یا خیر. به خاطر داشته باشید که این قابلیت موجب آن نمی شود که از آنفالویاب ها استفاده نکنید زیرا آنفالویاب کسانی که شما را آنفالو کرده اند را در همان لحظه نشان می دهند، اما قابلیت جدید اینستاگرام پس از سر زدن به صفحه ی هر کاربر، تنها به شما می گوید که فردی که در صفحه ی آن قرار دارید شما را فالو می کند یا خیر.

 

چه کسانی پروفایل اینتساگرام ما را چک می کنند؟

 

قابلیت جدید با نام follows you ارائه شده است و هم اکنون فقط عده ی معدودی از کاربران قادر به استفاده از آن هستند. follows you به هنگام مراجعه ی شما به صفحه ی هر یک از کاربران اینستاگرام، مشخص می کند که این کاربر در حال فالو کردن شما هست یا نه و این کار را با نشان دادن تک follows you در بیو کاربر انجام می دهد. این قابلیت شباهت بسیاری با قابلیت توییتر دارد.

البته قابلیت follows you، اگر نیک بنگریم، بایستی خیلی پیش تر از این ها توسط اینستاگرام ارائه می شد. اما در هر صورت اکنون این قابلیت ارائه شده و شما می توانید با استفاده از آن بفهمید کدام یک از دوستان تان هنوز شما را فالو می کنند و کدام یک نه.

در آخر ذکر این نکته لازم می نماید که کاربران اپ آی او اس بایستی مقدار بیشتری به نسبت کاربران اپ اندروید صبر کنند تا بتوانند از این قابلیت جدید، استفاده کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *