بازی فیفا ۱۸ با قیمت ۷۰۰ هزار تومان برای پلی استیشن ۴ (PS4) وارد بازار ایران شد

بازی فیفا ۱۸ با قیمت ۷۰۰ هزار تومان برای پلی استیشن ۴ (PS4) وارد بازار ایران شد
  • 1396/7/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

نسخه ۲۰۱۸ بازی محبوب فیفا برای کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ امروز وارد بازار کشورمان شده است که با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد. برای اطلاع از جزییات بیشتر عرضه فیفا ۱۸ در ایران در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

گویا آی تی – گویا قیمت‌های نجومی یک محصول در ابتدای ورودش به بازار کشورمان فقط مختص گوشی‌های هوشمند نیست و شامل بازی‌های کنسولی نیز می‌شود! امروز بازی معروف فیفا ۱۸ ( FIFA 18) برای کنسول بازی پلی استیشن PS4 به تعداد محدودی وارد بازار شده است که با قیمت‌های سرسام آور به فروش می‌رسد. بخش داستانی در فیفا ۱۸ پیشرفت بسیار چشمگیری نسبت به فیفا ۱۷ داشته‌ است. همچنین نسخه دموی آن نیز پیشرفت محسوس گیم‌پلی را نسبت به فیفا ۱۷ نشان می‌دهد.
قیمت فیفا 18

فیفا ۱۸رونالدو ادیشن (ریجن ۱) برای پلی‌استیشن ۴ امروز یکم مهر ماه ۱۳۹۶ با قیمت‌ ۶۵۰ الی ۷۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پیش‌بینی می‌شود حباب قیمت کاذب فیفا ۱۸ تا کمتر از دو الی سه هفته دیگر شکسته شود. تعدادی از فروشندگان این بازی محبوب اعلام کرده‌اند طرفداران فیفا ۱۸ از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ مهر ماه می‌توانند این بازی را برای هر دو کنسول پلی‌استیشن و ایکس‌باکس با قیمت ۲۳۰ الی ۲۵۰ هزار تومان در سبد خریدشان قرار دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *