معرفی روش های آپلود عکس در اینستاگرام از کامپیوتر و مک

معرفی روش های آپلود عکس در اینستاگرام از کامپیوتر و مک
  • 1396/7/4
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

سال گذشته، اینستاگرام برنامه ای رسمی را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد، اما این برنامه فاقد یک ویژگی کلیدی است: هیچ راهی برای آپلود تصاویر از کامیپوتر به اینستاگرام وجود ندارد. علاوه بر این، هیچ راهی برای آپلود تصاویر از طریق وب سایت هم وجود ندارد، و برای سیستم عامل Mac OS X نیز هیچ برنامه اینستاگرامی ساخته نشده است.این شرایط در آینده تغییر خواهد کرد، اما تا آن زمان دو روش دستی برای دور زدن این نقص ها و آپلود تصاویر از کامپیوتر در اینستاگرام وجود دارد.

گویا آی تی – البته یک نسخه جدید از BlueStacks App Player در جولای گذشته منتشر شده است که آپلود کردن تصاویر به اینستاگرام از کامپیوتر و لپتاپ را راحت تر می کند، بنابراین ما این راهنما را با توجه به این برنامه به روزرسانی کرده ایم.

۱٫ روش BlueStacks

نسخه برنامه ی اینستاگرام برای اندروید واقعا بی نظیر است، و شما می توانید با استفاده از شبیه ساز اندروید BlueStacks App Player آن را روی دسکتاپ اجرا کنید و با این کار تصاویر خود را از سیستم عامل ویندوز یا مک برای اینستاگرام آپلود کنید.
شما می توانید این برنامه را از سایت BlueStacks دانلود کنید. پس از آن باید چند ثانیه برای راه اندازی سیستم برای نخستین بار صبر کنید. با ضربدری که در گوشه ی سمت راست و بالا قرار دارد، مرحله آموزش برنامه را ببندید، از درست بودن زبان مطمئن شوید و دکمه ی فلش مانند را فشار دهید.


۲٫ ورود به سیستم BlueStacks و تنظیمات آن

روی “Continue” کلیک کرده و سپس وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. به شرایط خدمات نگاهی انداخته و اگر با آن موافق هستید، روی “OK” کلیک کنید.
چک باکس هایی که در مرحله ی بعد پیش روی شما قرار می گیرند، کاملا اختیاری هستند؛ اگر شما تنها برای آپلود تصاویر به اینستاگرام از BlueStacks استفاده کرده اید، می توانید تیک تمامی آن ها را بردارید. روی فلش Next کلیک کنید، سپس نام خود را وارد کنید (ااز این نام تنها برای شخصی سازی برخی برنامه ها استفاده می شود).


۳٫ اینستاگرام را نصب کنید

در این مرحله شما نسخه ای از گوگل پلی استور را خواهید دید. در قسمت جست و جو، به دنبال برنامه ی اینستاگرام بگردید، پس از روی نتایج، برنامه ی رسمی را انتخاب کرده و روی install کلیک کنید. برنامه درخواست دسترسی به برخی اطلاعات، شامل مخاطبین و موقعیت شما را خواهد کرد- روی Accept کلیک کنید.
پس از گذشت یک لحظه، آیکون اینستاگرام در زیر پنجره ی My Apps ظاهر خواهد شد. برای راه اندازی، روی آن یک بار کلیک کنید.


۴٫ آپلود، فیلتر و به اشتراک گذاری

BlueStacks به شکل و اندازه ی یک گوشی هوشمند عمودی تغییر خواهد کرد. به با جزئیات معمول، وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید (لینک ورود در قسمت پایین صفحه قرار دارد). فید اینستاگرام شما درست مانند زمانی که از گوشی به اینستاگرام می روید، نمایش داده خواهد شد.
روی علامت + در پایین صفحه کلیک کرده و بخش گالری را انتخاب کنید. روی منوی گالری در قسمت بالا و سمت چپ کلیک کرده و Other را انتخاب کنید، سپس روی گزینه ی Pick from Windows کلیک کنید. تصویری را که می خواهید آپلود کنید انتخاب کرده و روی Open کلیک کنید.
در این مرحله شما می توانید تصویر را کراپ کنید، فیلترهایی به آن بیفزایید یا متنی (کپشن) برای آن بنویسید و آن را با دنبال کنندگان خود در تمام شبکه های اجتماعی متداول به اشتراک بگذارید.


۵٫ روش Dropbox

روش دیگری برای دور زدن نبود امکان استفاده از اینستاگرام در رایانه شخصی و آپلود تصاویر از سیستم عامل ویندوز با مک، استفاده از خدمات فضای ذخیره ابری Dropbox است.
ابتدا یک حساب کاربری در Dropbox برای خود بسازید، سپس نرم افزار آن را برای ویندوز یا مک دانلود و نصب کنید. برنامه ی Dropbox را روی گوشی اندروید یا iOS خود نیز نصب کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

۶٫ تصاویر را آپلود کرده و سینک کنید

تصویر دلخواه خود را از رایانه شخصی ویندوز یا مک خود به فولدر جدید Dropbox بکشید و این تصویر به صورت خودکار با برنامه ی موبایل، همگام خواهد شد.
برنامه ی Dropbox را در گوشی خود باز کرده و روی تصویر کلید کنید تا انتخاب شود. روی فلش به سمت پایینی که درگوشه ی بالا و راست قرار دارد فشار دهید. “Export” را انتخاب کرده و پس از آن برنامه ی اینستاگرام را باز کنید.


۷٫ فید اینستاگرام خود را اضافه کنید

برنامه ی اینستاگرام مانند همیشه روی گوشی شما باز خواهد شد و شما می توانید روی تصاویر فیلتر گذاشته و مثل همیشه آن را به اشتراک بگذارید.
برای آنکه پیش از به اشتراک گذاری تصویر در اینستاگرام، از خوب بودن کیفیت تصویر خود آگاه شوید، به فهرستی که ما از بهترین برنامه های رایگان ویرایش تصاویر جمع آوری کرده ایم، نگاهی بیندازید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *