حذف کشوی اپلیکیشن‌ها از پایین اپ Messages در iOS 11

حذف کشوی اپلیکیشن‌ها از پایین اپ Messages در iOS 11
  • 1396/7/4
  • زهرا معبودی
  • 1

iOS 11 تغییراتی زیادی کرده است. بسیاری از این تغییرات مثل کنترل سنتر قابل ویرایش یا دو مدل افکت برای iMessage فوق العاده هستند. اما یکی از این تغییرات کشوی جدید اپلیکیشن‌ها (App Drawer) در برنامه‌ی Messages است که اگر استفاده‌ای از آن نداشته باشد، حتماً اعصاب شما را خورد می‌کند.

کشوی اپ‌ها که اولین بار در ماه ژوئن در رویداد WWDC معرفی شد، نوار ابزاری است که در پایین اپلیکیشن Messages قرار می‌گیرد. هدف این نوار ابزار فراهم سازی امکان دسترسی سریع به استیکرها، GIF-ها، بازی‌ها و چیزهای دیگر است.

remove-bottom-app-drawer-ios-11s-messages-app-for-iphone

علاوه بر این‌ها، با استفاده از ویژگی Apple Pay Cash می‌توانید برای دوستان و خانواده پول هم بفرستید و دریافت کنید. ولی مشکل این است که اگر استفاده‌ای از این امکانات نداشته باشید، ویژگی مذکور برایتان آزاردهنده خواهد بود.

اگر احساس می‌کنید که نیازی به این کشو ندارید، با ترفندی ساده می‌توانید آن را ناپدید کنید.

وقتی در iOS 11 یک پیغام را باز می‌کنید، کشوی اپلیکیشن‌ها در پایین صفحه قابل مشاهده است. کافی است از سمت چپ جعبه‌ی Text Message یا iMessage آیکن اپ استور را انتخاب کنید تا نوار پایینی غیب شود.

 

حذف کشوی اپلیکیشن‌ها از پایین اپ Messages در iOS 11

حذف کشوی اپلیکیشن‌ها از پایین اپ Messages در iOS 11

 

این کار باعث می‌شود تا موقتاً از شر این بخش راحت شوید. تضمینی وجود ندارد که نوار مذکور برای همیشه از بین رفته باشد، اما در آزمایشات ما، حتی بعد از بستن اپ از حافظه و راه‌اندازی مجدد آیفون هم دوباره شاهد ظاهر شدن آن نبودیم. بنابراین حداقل تا مدتی از دست آن راحت خواهید بود.

نظر شما در رابطه با این قابلیت چیست؟ دیدگاه و تجربیات ارزشمند خود را در این رابطه و در رابطه با iOS 11 در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. دمت گرم خیلی عالی بووود مرسی رو مخم بود فقط یه زحمتی بکشی یه راه حلی هم پیدا کنی شکل انتن از حالت اندرویدی دربیاد و به همون حالت نقطه ای یا دایره ای برگرده ممنون میشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *