اولین انفجار گوشی آیفون ۸ پلاس در تایوان

اولین انفجار گوشی آیفون ۸ پلاس در تایوان
  • 1396/7/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه آیفون ۸ و ۸ پلاس نگذشته است، که کاربران در حین استفاده با مشکلاتی مواجه شده اند.

گویا آی تی – گزارش رسانه های تایوانی حاکی از آن است که یک دستگاه آیفون ۸ پلاس، هنگامی که در شارژ بوده، منفجر شده است!دارنده این آیفون، خانم Wu میباشد که به تازگی گوشی آیفون ۸ پلاس ۶۴ گیگابایتی با رنگ رز گلد را خریداری نموده است.

او در مصاحبه با خبرنگاران میگوید: این اتفاق پنج روز پس از خرید آیفون و هنگامی که او تصمیم به شارژ کردن گوشی میگیرد، اتفاق می افتد. در حقیقت سه دقیقه پس از به شارژ زدن گوشی، مشاهده میکند که پنل جدایی متورم شده و از گوشی جدا شده است!رسانه های تایوانی مدعی هستند که این گوشی برای بررسی های بیشتر به نمایندگی های اپل فرستاده شده است!

مواردی از این قبیل مشکلات، در سایر نقاط جهان نیز گزارش شده اند. یکی از دارندگان آیفون در ژاپن نیز ادعا میکند که گوشی او در صورتی که صفحه نمایش از بدنه جدا شده، به دست او رسیده است!تا کنون انگشت اتهامات به سوی باتری آیفون نشانه رفته است. گزارش های تأیید نشده نشان میدهد که باتری های آیفون ۸ پلاس توسط شرکتی تأمین میشود که سال گذشته تولید باتری های گلکسی نوت ۷ را برعهده داشته است.

لازم به ذکر بوده که بسیاری از جزئیات مربوط به این حادثه مبهم و غیرقابل تأیید میباشند.پیش از این نیز مواردی از انفجار گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس گزارش شده بود، اما آنها تنها مواردی اندک بودند و میلیونها دستگاه به فروش رسیده، بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دادند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *