تست باتری آیفون ۸ پلاس ؛ بهترین عملکرد در میان آیفون های اپل

تست باتری آیفون ۸ پلاس ؛ بهترین عملکرد در میان آیفون های اپل
  • 1396/7/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به دنبال بررسی عملکرد باتری آیفون ۸، حالا نتایج تست باتری آیفون ۸ پلاس (Apple iPhone 8 Plus) منتشر شده است که عملکرد بسیار خوب این گوشی را نشان می‌دهد.

گویا آی تی – بنا بر گزارش‌های موجود، توجه خریداران بیش از آیفون ۸، به آیفون ۸ پلاس جلب شده و کاربران بیشتر مایل به خرید این اسمارت فون هستند. علاوه بر صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین دوگانه پشتی، باتری آیفون ۸ پلاس با یک بار شارژ تا ۲۵ درصد بیشتر از آیفون ۸ دوام آورده و حتی در تست‌ها، آیفون ۷ پلاس را نیز مغلوب می‌کند. در حقیقت، آیفون ۸ پلاس در میان تمام گوشی هایی که تا به امروز توسط اپل تولید شده‌اند، بهترین عملکرد را دارد.

بدون شک، چیپست جدید A11 بایونیک نقشی اساسی در این زمینه داشته و به لطف فناوری ساخت ۱۰ نانومتری، علاوه بر قدرت پردازشی بالا، مصرف برق را نیز تا حد ممکن کاهش می‌دهد. این در حالی‌ست که وضوح صفحه، سیستم نرم افزاری و میزان حافظه رم در آیفون ۸ پلاس و آیفون ۷ پلاس یکسان بوده و حتی ظرفیت گوشی جدید اپل کمتر از نسل قبلی است.
اما عملکرد آیفون ۸ پلاس در برابر سایر پرچمداران اندرویدی چگونه خواهد بود؟ در این مورد بهتر است بدانید گوشی هایی با وضوح صفحه ۲K یا بیشتر، در عمل حرفی برای گفتن نداشته و حتی شیائومی می ۶ با صفحه نمایش فول اچ دی نیز مغلوب اپل می‌شود. با توجه به نتایج به دست آمده از تست باتری آیفون ۸ پلاس ، می‌توان گفت با یک شارز کامل، دستگاه یک روز و نیم تا دو روز در خدمت کاربران خواهد بود.

گوشی های جدید اپل با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع و بی سیم در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. شارژرهای سریع ظرف تنها ۳۰ دقیقه، قادر به شارژ آیفون ۸ پلاس شما تا ۵۰ درصد هستند که متاسفانه در جعبه اصلی قرار نگرفته و کاربران برای استفاده از آنها باید مبلغی جداگانه را پرداخت کنند.
اگر از شارژر مخصوص اپل یا دیگر محصولات شخص ثالث استفاده نکنید، آیفون جدید شما برای شارژ کامل به ۳ ساعت زمان نیاز خواهد داشت:

منبع gadgetnews

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *