قلعه دیجیتال؛ تلگرام از اطلاعات کاربران ایرانی بدون اجازه استفاده می‌ کند!

قلعه دیجیتال؛ تلگرام از اطلاعات کاربران ایرانی بدون اجازه استفاده می‌ کند!
  • 1396/7/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 2

در این گزارش خواهید خواند که چگونه تلگرام که مدعی یکی از امن ترین اپلیکیشن های ارتباطی است، با نفوذ به سخت افزار و نرم افزار کاربران خود از اطلاعات آنان سو استفاده می کند. در این نوشته قصد داریم تا از اسرار این اپلیکیشن جاسوسی پرده برداری کرده و نشان دهیم که تلگرام نه تنها اپلیکیشنی امن نیست بلکه ابزاری است در خدمت امنیت هرچه بیشتر صهیونیسم.

گویا آی تی – تلگرم از همان ابتدا با شعار امنیت بیشتر به جمع شبکه های اجتماعی پیوست. ظهور تلگرام همزمان بود با افزایش عدم امنیت کاربران نسبت به دیگر اپلیکیشن های ارتباطی و خصوصاً اپلیکیشن های صهیونیستی نظیر وایبر و واتس آپ. این اپلیکیشن ها اطلاعات کاربران را تخلیه کرده و از دولت ها جاسوسی می کردند. تلگرام از همان آغاز ابراز داشت که می خواهد نگرانی کاربران را در این ارتباط از بین ببرد. با این حال سؤالی که مطرح می شود این است که آیا به راستی اپلیکیشن تلگرام که در حال حاضر کاربرد بسیار گسترده و محبوبیت زیادی در ایران دارد، واقعا آن گونه که ادعای آن را دارد امن است؟
از میان اعضای ناتو، آلمان و انگستان از جمله اعضای اصلی دخیل در شکل گیری رژیم نامشروع صهیونیستی هستند. انگلستان به همکاری رژیم سعودی سرزمین فلسطین را به یهودیان مهاجر هبه کرده است و آلمان نیز کماکان به سبب دروغ هولوکاست به آنان، یعنی یهودیان صهیونیست غرامت پرداخت می کند. در پس این گونه تعهدات به رژیم صهیونیستی توافقی جامع برای نهایت خدمت در جهت منافع آنان به چشم می‌ خورد.

درمورد مدیر تلگرام پاول دروف و حامی او لاشویلی

مدیر تلگرام پاول دروف نام دارد. او برادر نیکولای مدیر سابق شبکه ی اجتماعی وی کی است. این شبکه ی اجتماعی بعد از فیس بوک بزرگترین شبکه ی اجتماعی در دنیا محسوب شده و نیکولای نیز به زاکربرگ دوم مشهور است. شبکه ی اجتماعی وی کی یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در بین صهیونیست ها است.
پاول از دانشگاه سن پترزبورگ دکترای زبان شناسی دارد. وی از تیزهوش ترین دانشجویان این دانشگاه بوده است. پدر پاول یهودی و استاد فلسفه است. ظاهراً وی در ابتدای کلاس های خود بخش هایی از کتوویم قسمت سوم تنخ را می خواند.

ارتباط پاول دوروف با صهیونیزم
هنگام کودتای آمریکایی در اوکراین از دستور اف.اس.بی یا همان سرویس امنیتی روسیه سرپیچی کرد. اف.اس.بی از پاول خواسته بود تا صفحه های رهبران کودتای اوکراین در شبکه ی اجتماعی وی کی را مسدود کند و اطلاعات رهبران میدانی کودتا را به اف.اس.بی بدهد. پاول با سرپیچی کردن از این دستورات باعث شد تا دولت روسیه در مورد ابقای اوکراین در اتحاد با خود و یا پیوستنش به اتحاد دشمن تحت فشار بسیار قرار گیرد. در نهایت وی روسیه را در حالی ترک کرد که سندی را در وی کی منتشر کرد و در آن گفت که سرویس امنیتی روسیه و ولادیمیر پوتین او را تحت فشار قرار داده اند. پس از این واقعه او از طریق یکی از دوستان خود با مایکل میری لاشویلی آشنا شد.
لاشویلی یک صهیونیست ثروت مند است که تبار روسی- گرجستانی دارد و هم اکنون در تل آویو ساکن است. وی در زمینه ی تجارت طلا و جواهر فعال است و علاوه بر این رهبر کنگره ی یهودیان روسیه (RJC) و عضو هیئت رئیسه ی کنگره ی جهانی یهود (WJC) نیز می باشد. گفتنی است که لاشویلی از حامیان تجهیز هر چه بیشتر ارتش رژیم صهیونیستی است و از افزایش بودجه ی نظامی این رژیم دفاع می کند. پاول توانست با کمک لاشویلی و سرمایه گذاری او در برلین آلمان شرکتی با نام قلعه ی دیجیتال را ایجاد نماید. لاشویلی خود ریاست شرکت قلعه ی دیجیتال را بر عهده دارد. شرکت قلعه ی دیجیتال با مدیریت کلی لاشویلی در حال حاضر دو دفتر رسمی دارد. یکی از این دفاتر همان گونه که گفته شد در برلین آلمان قرار دارد و دیگری در نیویورک واقع است. علاوه بر این تلگرام دارای یک دفتر پوششی به نام ریتز کارلتون در هرتزلیا واقع در سرزمین های اشغالی است. این در حالی است که سرور این اپلیکیشن در لندن واقع شده است. سروری کاملاً دولتی که سایت های دولتی انگلیس نیز بر آن ها سوار هستند. نکته ی جالب دیگر آن که پسر بزرگتر لاشویلی و دوست پاول در دانشگاه در این شهرها دفتر تجاری دارد.
قلعه ی دیجیتال مسئول ایجاد اپلیکیشن تلگرام است. Venture village مرجع اخبار تکنولوژی در اروپا مستقیماً مسئولیت ساخت و مدیریت تلگرام را بر عهده ی قلعه ی دیجیتال می داند و این شرکت را شرکتی آمریکایی با اصالت روسی می خواند. محل استقرار این مرجع خبری در برلین آلمان است. علاوه بر این فوبرز که یکی از نشریه های مشهور اقتصادی است و در اصل وابسته به خاندان یهودی- آمریکایی فوبرز می باشد، در بخش روسی خود تلگرام را متعلق به شرکت قلعه ی دیجیتال می داند و می گوید که پاول دروف چنین مسئولیتی را پذیرفته است.

نکته ای که باید بدان توجه داشت این است که لاشویلی تنها یک سرمایه گذار یا یک مهره ی امنیتی نیست، بلکه او در حقیقت یک مدیر اطلاعاتی است. در وب سایت شرکت قلعه ی دیجیتال مدیر کل یا مدیر داخلی این شرکت مت گربر فردی یهودی- آمریکایی معرفی شده است. مت گربر پیش تر مدیر شرکت های امنیتی حوزه ی سایبر زیر مجموعه ی دولت آمریکا بوده است.

حقایقی در مورد جایگاه نظامی لاشویلی

لاشویلی و تلگرام
لاشویلی در یکی از عکس های خود کلاهی بر سر دارد که بر روی آن آرم سایرت متکل یگان ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل وجود دارد. این یگان بالاترین مرجع نظامی در رژیم صهیونیستی محسوب می شود و نیروهای آن به صورت مستقیم از فرماندهی کل ارتش این رژیم دستور می گیرند. لازم به ذکر است که تمام شهروندان صهیونیست ساکن در مناطق اشغالی نظامی محسوب می شوند و لازم است تا مطابق قانون محلی را برای خدمت نظامی خود انتخاب نمایند و در طول سال در خدمت واحد انتخاب شده باشند.
نیروهای یگان سایرت متکل مسئولیت تمام عملیات ضدتروریستی، عملیات پنهان و مخفی در عمق خاک دشمن و قابلیت حملات ضربتی همزمان را بر عهده دارند. بسیاری از افراد دارای سمت های بالا در رژیم صهیونیستی یا در این یگان حضور داشته اند و یا فرمانده آن بوده اند. از جمله فرماندهان مشهور این یگان یا بخش هایی از آن بنیامین نتانیاهو، ایهود باراک، شائول موفاز و نفتالی بنت وزیر اقتصاد هستند.
سایرت متکل یگانی است که در حقیقت واحد شناسایی ستاد کل ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی را تشکیل می دهد. از دیگر مأموریت های این یگان انجام شناسایی عمیق پشت خطوط دشمن برای به دست آوردن اطلاعاتی استراتژیک است.
بدیهی است که یگانی با چنین وظایف مهمی بسیار امنیتی بوده و سربازان عادی حق حضور در آن را ندارند. سایرت متکل تنها از افسران خبره اطلاعاتی- امنیتی تشکیل یافته است. جایگاه نظامی- امنیتی این یگان به حدی بالاست که حتی کیدون نیز در عملیات خود به تأیید فرمانده ی آن نیاز دارد.
با این حساب می توان گفت که تلگرام در خدمت ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است و تلاش دارد تا اطلاعات استراتژیک را خصوصاً از کشورهای مورد هدف از جمله ایران جمع آوری نماید.
نتانیاهو در مورد لاشویلی می گوید که چندین بار در جلسه ی وزیران و مسئولان بیان کرده که آقای لاشویلی برای امنیت اسرائیل سرمایه ی بزرگی است و او از این بابت شکرگذار است. وی لاشویلی را از برادر نزدیک تر خوانده و او را کمکی به ارتش اسرائیل در مورد مسائل امنیتی و فضای مجازی می داند. افرادی نظیر پاول افراد امینی هستند که از دید دستگاه های امنیتی شایستگی قبول مسئولیت هایی نظیر مدیریت وی کی را دارا هستند. این افراد در واقع مهره هایی دست دوم هستند. در واقع این لاشویلی است که در صدر تشکیلاتی هم چون قلعه ی دیجیتال قرار دارد.

دیتا سنترهای تلگرام

یکی از دیتا سنترهای باسابقه در آمریکا که به سازمان های مهمی چون مایکروسافت و بوئینگ خدمات می دهد، یعنی شرکت SABEY در حال حاضر از زیرمجموعه های شرکت قلعه ی دیجیتال می باشد. گذشته از این سایت آمازون نیز از جمله سایت های معروفی است که قلعه ی دیجیتال به آن خدمات ارائه می نماید.
دیتا سنتر اصلی شرکت قلعه ی دیجیتال در شهر کینگ واشنگتن و در منطقه ی تاکویلای سیاتل قرار دارد. دیتا سنتر اصلی این شرکت، مرکزی فوق سری محسوب می شود. این شرکت سه دیتاسنتر دارد که یکی از آن ها مرکز مدیریت شرکت تیتان صاحب پروژه ی پنهان پهپاد گوگل و فیس بوک است.

شرکت قلعه ی دیجیتال گذشته از فعالیت های خود در زمینه ی دیتا سنترهای بزرگ و ایجاد اپلیکیشن هایی مانند تلگرام به علت موقعیت تجاری خود و قرار گرفتن در سواحل آمریکا موقعیت خوبی برای سایر انواع تجارت را نیز به دست آورده است.

حرف آخر

قلعه ی دیجیتال یک پروژه ی مخفی و امنیتی و همچنین جاسوسی برای صهیونیسم است. همان طور که گفته شد تلگرام در ابتدا با شعار امنیت بیشتر برای کاربران وارد فضای مجازی شد و توانست با ایجاد تمامی امکاناتی که مورد نیاز یک کاربر است بسیاری را اغوا کند. اما افرادی که حتی کمترین شناختی از دشمنان دارند می دانند که دولت هایی که جز به بردگی ملت های دیگر رضایت نمی دهند، نخواهند توانست اپلیکیشنی را به رایگان در اختیار آنان قرار دهند که میلیون ها دلار برای ساخت و مدیریت آن پول لازم است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. اینطوری که شما میگید تمام زندگیمون دست اسراییله که…ولی خوب موفق بودن …شما الان از صبح تا شب بگو تلگرام وصله به صهیونیست کسی بیرون نمیاد ۴۰ ملیون کاربر داره…میشه گفت کار از کار گذشته مگر اینکه فیلترش کنن…

  2. فقط خودتون هم توجه کنید که در مطلب بالا گفتید که قلعه دیجیتال با فیسبوک هم همکاری داره
    و اینستاگرام هم الان متعلق به فیسبوکه
    در نتیجه اینستاگرام هم جاسوسی است
    و شما هم در اینستاگرام یک پیج دارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *