با دوربین سلفی گیر معروف nova 2 plus آشنا شوید

با دوربین سلفی گیر معروف nova 2 plus آشنا شوید
  • 1396/7/11
  • زهرا معبودی
  • 2

اگر به ویترین های فروشگاه های گوشی و تبلت نگاهی انداخته باشید قطعا با گوشی جدید نوا ۲ پلاس نیز آشنا خواهید شد. این گوشی از برند هواووی است که با کیفیت مناسب هم اکنون در بین گوشی های مورد علاقه ایرانی ها قرار گرفته است. امکانات ویژه ای که برای نوا ۲ پلاس برشمرده اند موجب شده که کاربران از تک سلیقگی بین برندهای قدیمی دست بردارند و آن را هم در لیست کاندیداری خود قرار دهند.

برای مثال از ویژگی های قدرتمند این گوشی می توان به دوربین سلفی گیر آن اشاره کرد که به جرات می توان گفت، تا کنون هیچ برندی برتر از این دوربین کار نکرده است و همین برتری موجب شد که در بازار جهانی و نه تنها در ایران، این گوشی شهرت پیدا کند.

nova 2 plus

در صورتی که گوشی های مختلف حتی گوشی هایی که برندهای مشهوری دارند را مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که این برند ها به دروبین عقب بیش از دوربین جلو و یا همان سلفی گیر اهمیت می دهند و کیفیت سلفی گیر ها چنان که باید دل پسند نیست. البته در پاره ای موارد دیده شده که  سلفی گیر گوشی ها دارای کیفیت مساوی با دوربین عقب باشند اما نوا ۲ پلاس انحصاری روی دروبین جلو کار کرده و کیفیت آن را بالا برده است.

دوربین سلفی گیر نوا ۲ پلاس با کیفیت و تراکم ۲۰ مگاپیکسل ارائه شده اند که تا کنون در بازار نمونه آن را ندیده ایم. من آمار کیفیت سلفی گیر تا ۱۳ مگاپیکسل برای یک برند مشهور، را بیاد دارم اما هیچ جا خبر از ۲۰ مگاپیکسل نبوده است.

علاوه بر کیفیت دوربین سلفی گیر در نوا ۲ پلاس، خوشبختانه لنز هم ۸۵ درجه ای است و این یعنی فضای باز تری را می توانید در عکس خود قرار دهید.

nova 2 plus

این نشان می دهد که اگر می خواهید عکس های سلفی بزرگ بگیرید نیازی نیست مونو پاد داشته باشید.

ویژگی هایی به این دوربین اضافه شده که کمک می کند عکس های شفاف تری بگیرید.

Beauty Mode هم قابلیتی است که اگر توضیح آن را بشنوید برای خرید یک دستگاه گوشی nova 2 plus تحریک می شوید و انگیزه بیشتری پیدا می کنید. این نرم افزار کمک می کند که در عکس نهایی صورت کاراکترها زیبا تر شوند.

nova 2 plus

میزان زیبایی را هم می توانید از ۰ تا ۱۰ درجه تغییر دهید و خود را زیباتر و زیباتر کنید.

یکی دیگر از ویژگی های nova 2 plus این است که امکان گرفتن فیلم و حتی عکس های پانوراما نیز به شما می دهد.

nova 2 plus

اما در nova 2 plus همه چیز به دوربین جلو ختم نمی شود. دوربین عقب نیز کیفیت معقولی دارد و از لنز دو گانه بهره مند است.

نظر شما در رابطه با گوشی جدید و هوشمند nova 2 plus چیست؟ اگر تجربه استفاده از آن را دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام گوشی نوا۲ پلاس از لحاظ حافظه داخلی باتری هم بسیار عالی این گوشی باقیمت مناسب وامکانات فراوان که داره خیلی خوبه من دارم ازش تا الان راضی هستم دوربینش عکس متحرک داره

  2. گول ۲۰ مگ دوربین جلورو نخورین،دیگه همه میدونن کیفیت فقط به مگ نیست،عکسای نوا ۲ پلاس در برابر دوربین ۵ مگ پرچمدارا هیچه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *