انتشار به روزرسانی جدید بازی سوپرماریو

انتشار به روزرسانی جدید بازی سوپرماریو
  • 1396/7/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

چند روز پیش مشخص شد که نینیتندو قصد دارد به‌روزرسان جدیدی برای بازی سوپر ماریو ران عرضه کند. به‌روزرسانی که شخصیت‌ و مراحل جدیدی به بازی اضافه می‌کند. این به‌روزرسان بزرگ‌ امروز منتشر شد.

گویا آی تی – چند روز پیش مشخص شد که نینیتندو قصد دارد به‌روزرسان جدیدی برای بازی سوپر ماریو ران عرضه کند. به‌روزرسانی که شخصیت‌ و مراحل جدیدی به بازی اضافه می‌کند. این به‌روزرسان بزرگ‌ امروز منتشر شد.

همزمان با عرضه شدن این آپدیت قیمت بازی از ۱۰ دلار به ۵ دلار برای مدتی کوتاه کاهش پیدا کرد. البته قیمت این بازی از هفته آینده دوباره به ۱۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. پس اگر می‌خواهید اولین حضور ماریو روی دستگاه‌های موبایل را تجربه کنید، الان زمان مناسبی است.

در به‌روزرسان جدید کاربران با حالت جدیدی به اسم Remix Mode مواجه می‌شوند. در این حالت گیمرها می‌توانند آهنگ دلخواه خودشان را در بازی پخش کنند. با این کار شخصیت‌های بازی روی گوش‌شان هدست می‌گذارند تا کاربران متوجه شوند که آهنگ‌های بازی تغییر کرده و شخصیت‌های بازی هم دارند به آهنگ‌های جدید گوش می‌کنند. از طرف دیگر یک شخصیت جدید به بازی اضافه شده که Daisy نام دارد. او توانایی دو بار پریدن پشت‌سر هم را دارد که باعث می‌شود گیمرها بتوانند سکه‌های بیشتری در هر مرحله جمع‌آوری کنند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که تجربه بازی سوپر ماریو ران برای چند مرحله اول رایگان خواهد بود، اما برای بازی کردن تمام مراحل باید هزینه کنید.

DGKmag

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *