چگونه عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

چگونه عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را ذخیره کنیم؟
  • 1396/7/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

حتماً شما هم متوجه شده اید که عکس پروفایل کاربران اینستاگرام قابل بزرگ شدن و ذخیره سازی نمی باشد. شاید جالب باشد که بدانید بدون هیچ نرم افزار خاصی می توان عکس پروفایل کاربران این اپلیکیشن محبوب را ذخیره کنید و آن را در ابعاد دلخواه مشاهده نمایید.

گویا آی تی – حتماً شما هم متوجه شده اید که عکس پروفایل کاربران اینستاگرام قابل بزرگ شدن و ذخیره سازی نمی باشد. شاید جالب باشد که بدانید بدون هیچ نرم افزار خاصی می توان عکس پروفایل کاربران این اپلیکیشن محبوب را ذخیره کنید و آن را در ابعاد دلخواه مشاهده نمایید.

آموزش ذخیره کردن عکس پروفایل کاربران اینستاگرام

برای ذخیره کردن عکس پروفایل کاربران اینستاگرام تنها نیاز به یک اپلیکیشن مرورگر، نظیر مرورگر گوگل کروم دارید. برای ذخیره کردن عکس کاربران اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:
۱٫ وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و به پروفایل فردی بروید که قصد دارید تصویر پروفایل او را ذخیره کنید. در صفحه ی فرد مورد نظر در گوشه ی سمت راست و بالا علامت سه نقطه را مشاهده خواهید کرد. آن را لمس نموده و در پنجره ی باز شده گزینه ی Copy Profile URL را انتخاب نمایید.
۲٫ از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شوید و مرورگر گوگل کروم را اجرا کنید. در نوار مربوط آدرس URL کپی شده در اینستاگرام را Paste نمایید. پس از اینتر کردن شما در مرورگر گوگل کروم وارد صفحه ی فرد مورد نظر می شوید.
۳٫ در این مرحله شما بایستی انگشت خود را روی عکس پروفایل فرد مورد نظر نگاه دارید تا پنجره ای مشابه پنجره ای زیر نمایش داده شود:

چگونه عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

در این مرحله باید گزینه ی Open image in new tab را انتخاب کنید. در تب باز شده عکس پروفایل فرد مورد نظر با اندازه ی کوچک نشان داده خواهد شد.
۴٫ برای بزرگ کردن تصویر پروفایل به آدرس بار مرورگر گوگل کروم دقت کنید. عبارتی مشابه /s320*320/ را در آدرس تبی که عکس پروفایل در آن به صورت کوچک نشان داده مشاهده خواهید کرد. این عبارت را به صورت کامل از آدرس حذف کرده و اینتر یا همان Go را فشار دهید. خواهید دید که عکس پروفایل در ابعاد واقعی برای شما نشان داده خواهد شد.
۵٫ برای دانلود عکس مورد نظر، در همان صفحه ی مربوط به مرحله ی ۳ گزینه ی Download image یا Save image را انتخاب نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *