چطور آیفونی که بوت نمی شود را ریستور کنیم؟

چطور آیفونی که بوت نمی شود را ریستور کنیم؟
  • 1396/7/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

زمانی که آیفون به شما پیام Recovery Mode را نمایش می دهد یا این که دستگاه شما روشن نمی شود، می توانید با طی چند مرحله مشکل خود را حل کنید. در اکثر موارد، این مشکل با شارژ صحیح آیفون رفع می شود. هنگامی که شارژ کردن کمکی نمی کند، می توانید آیفون خود را ریستور کرده و آن را به آخرین نسخه iOS به روزرسانی کنید. در هنگام ناموفق بودن عملیات ریستور، بخش پشتیبانی اپل فهرستی از کدهای خطا را ارائه می دهد که ممکن است به شما در تشخیص و رفع مشکل کمک کند. اگر تمام راه ها را امتحان کردید و به نتیجه نرسیدید، متخصص تعمیرات می تواند به شما کمک کند که آیفون خود را دوباره به کار بیندازید.

گویا آی تی – زمانی که آیفون به شما پیام Recovery Mode را نمایش می دهد یا این که دستگاه شما روشن نمی شود، می توانید با طی چند مرحله مشکل خود را حل کنید. در اکثر موارد، این مشکل با شارژ صحیح آیفون رفع می شود. هنگامی که شارژ کردن کمکی نمی کند، می توانید آیفون خود را ریستور کرده و آن را به آخرین نسخه iOS به روزرسانی کنید. در هنگام ناموفق بودن عملیات ریستور، بخش پشتیبانی اپل فهرستی از کدهای خطا را ارائه می دهد که ممکن است به شما در تشخیص و رفع مشکل کمک کند. اگر تمام راه ها را امتحان کردید و به نتیجه نرسیدید، متخصص تعمیرات می تواند به شما کمک کند که آیفون خود را دوباره به کار بیندازید.

شارژ آیفون

۱- آیفون خود را به شارژر وصل کنید و دوشاخه آن را مستقیماً به برق وصل کنید. (به کامپیوتر وصل نکنید)
۲- آیفون خود را حداقل ۱۵ دقیقه شارژ کنید.
۳- آیفون خود را با نگه داشتن دکمه هوم روشن کنید.

ریستور کردن آیفون

۱- آیفون خود را با استفاده از کابل به کامپیوتر وصل کنید.
۲- آیتونز باید به طور اتوماتیک شروع به کار کند. اگر آیتونز باز نشد، دکمه “Start” ویندوز را کلیک کنید، در قسمت جستجو کلمه “iTunes” را تایپ کنید و کلید “Enter” را فشار دهید. در سیستم عامل Mac، روی آیکون آیتونز در صفحه اصلی کلیک کنید.
۳- روی آیفون خود در بخش Devices کلیک کنید. اگر آن را پیدا نکردید، دوباره آیفون خود را وصل کنید و مطمئن شوید که کابل شما مشکلی نداشته باشد.
۴- روی “Summary” کلیک کرده و “Restore” را انتخاب کنید.
۵- نوشته “Slide to Set Up” را روی آیفون خود به یک سمت بکشید و مراحل تنظیم دستگاه را طی کنید.

راهنمایی

• بعضی وقت ها آیفون به حالت عمیق خالی از شارژ می رسد. گاهی اوقات با اتصال مستقیم شارژر به پریز برق به جای کامپیوتر، می توانید آیفون خود را دوباره به کار بیندازید.
• مطمئن شوید که آیتونز شما به روز است. در ویندوز، از بخش “Help” گزینه “Check for Updates” را انتخاب کنید. در Mac، روی منوی آیتونز کلیک کرده و گزینه “Check for Updates” را انتخاب کنید.
• مطمئن شوید که سیستم عامل ویندوز یا Mac شما به روز است.
• اگر آیفون شما پس از ریستور به کار نیفتاد، آن را به یک متخصص نشان دهید تا مطمئن شوید که ایراد سخت افزاری وجود نداشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *