احتمال استفاده از سنسور تشخیص کیفیت هوای محیط در گلکسی S9

احتمال استفاده از سنسور تشخیص کیفیت هوای محیط در گلکسی S9
  • 1396/7/23
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یک مشکل بزرگ همواره در ارتباط با سنسورهای محیطی برای بررسی کیفیت هوا وجود داشت. این سنسورها یا کوچک بودند یا بزرگ. سنسورهای کوچک کیفیتی پایین داشتند و سنسورها بزرگ را نمی شد در اسمارت فون ها استفاده کرد. ولی شرکت سامسونگ قادر به رفع این دو ایراد شده است. او از یک سو سنسوری کوچک تولید کرده که امکان استفاده ی آن در اسمارت فون ها وجود دارد و از سویی دیگر این سنسور از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

گویا آی تی – یک مشکل بزرگ همواره در ارتباط با سنسورهای محیطی برای بررسی کیفیت هوا وجود داشت. این سنسورها یا کوچک بودند یا بزرگ. سنسورهای کوچک کیفیتی پایین داشتند و سنسورها بزرگ را نمی شد در اسمارت فون ها استفاده کرد. ولی شرکت سامسونگ قادر به رفع این دو ایراد شده است. او از یک سو سنسوری کوچک تولید کرده که امکان استفاده ی آن در اسمارت فون ها وجود دارد و از سویی دیگر این سنسور از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

سامسونگ این سنسور را به صورت تخت در زیر لایه های نمایشگر به کار خواهد برد.

سنسور مورد نظر قادر به اندازه گیری مواد آلوده ی موجود در هوا می باشد اما پرسش اینجاست که هوا تا چه اندازه می تواند به لایه های زیرین نمایشگر که سنسور در آن جا تعبیه شده است نفوذ کند.

در حال حاضر در مورد استفاده ی این سنسور در گلکسی اس ۹ هیچ قطعیتی وجود ندارد. اما از آن جا که توسعه ی اپلیکیشن آن یک سال و نیم پیش پایان یافته و همچنین سامسونگ آن را در اخیار عموم قرار داده، احتمال این که سامسونگ آن را در گلکسی اس ۹ استفاده کند، کم نیست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *