قدرت گوشی جدید ریزر در حد آیفون ۸ و گلکسی نوت ۸ است

قدرت گوشی جدید ریزر در حد آیفون ۸ و گلکسی نوت ۸ است
  • 1396/7/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

شرکت Razer (ریزر) برای لپ تاپ های مخصوص گیم شناخته شده است اما در روز یک نوامبر میزبان یک رویداد ویژه است. این شرکت قصد دارد، تلفن هوشمندی به قدرت آیفون ۸ و گلکسی نوت ۸ بسازد.

گویا آی تی – شرکت ریزر در میان گیمرها به خاطر لپ تاپ های قدرتمند و تجهیزاتش معروف است. اما ظاهرا قصد دارد یک تلفن هوشمند به عنوان رقیبی برای سامسونگ و اپل به بازار عرضه کند.

شرکت اعلام کرده است که رویدادی را در روز ۱ نوامبر برگزار می کند و یک عکس تبلیغاتی نیز منتشر کرده است که فردی را در حال نگاه به یک صفحه کوچک در دستانش نشان می دهد.
متخصصان صنعت به سرعت شروع به شایعه سازی در مورد این برند کرده اند. در همین زمینه، طبق اخبار وب سایت Phone Radar، مشخصات فنی تلفن ریزر به منظور رقابت با اپل آیفون ۸ و سامسونگ گلکسی نوت ۸ طراحی شده است.

با این که صفحه و ظرفیت آن مشابه رقبایش می باشد، شایعاتی مبنی بر وجود رم ۸ گیگابایتی در این محصول وجود دارد که در واقع ۲ برابر اکثر پرچمداران بازار است.
انتظار می رود که این تلفن هوشمند با سیستم عامل گوگل اندروید کار کند، اما برای تمرکز بر بازی، تغییراتی در آن ایجاد می شود.

اوایل امسال این شرکت یک تولیدکننده تلفن هوشمند به نام Nextbit Systems را با قیمتی نامعلوم خریداری کرد. تولید محصول جدید می تواند اولین نتیجه این خرید باشد.
با این که ممکن است توجه گیمرها را به خود جلب کند، ولی زمان دشواری برای عرضه یک تلفن هوشمند به شمار می رود. اپل آیفون X به زودی می رسد و گوگل به تازگی از پیکسل ۲ رونمایی کرده است. امید می رود که ریزر در روز یک نوامبر برگ برنده ای در اختیار داشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *