صرفه جویی در مصرف داده های موبایل با استفاده از Facebook Messenger Lite

صرفه جویی در مصرف داده های موبایل با استفاده از Facebook Messenger Lite
  • 1396/7/24
  • زهرا معبودی
  • 0

برای اینکه آپدیت باشید و آخرین پیام ها را دریافت کنید عموما باید گوشی خودتان را همیشه آنلاین نگه دارید و این موضوع یعنی اینکه سریعا حجم اینترنت شما به پایان خواهد رسید.

گویا آی تی: اکنون فیسبوک ابزاری جدید معرفی کرده است که به شما کمک می کند از مسنجر فیسبوک استفاده کنید اما دیتا کمتری مصرف کنید. اسم این برنامه Messenger Lite است و نسخه ای جدید و محدود از اپلیکیشن اصلی Messenger فیسبوک می باشد.

 Facebook Messenger Lite

فیسبوک این اپلیکیشن را در آمریکا، بریتانیا، کانادا و ایرلند عرضه کرده است در حالی که پیش از این در هند، استرالیا و بیش از ۱۰۰ کشور در حال توسعه وجود داشت.

متاسفانه در حال حاضر این اپلیکیشن تنها برای اندروید قابل استفاده است و می توانید آن را به صورت رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنید و طبق گفته های وبسایت TechCrunch برنامه ای برای توسعه نسخه iOS آن وجود ندارد.

پس از اینکه اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود کردید، می بایست آن را باز کرده و با اطلاعات عادی اکانت خود وارد آن شوید، درست مانند کاری که با اپلیکیشن Messenger انجام می دهید.

 Facebook Messenger Lite

سپس با صفحه چت های فعالی که از پیش داشته اید مواجه می شوید اما برخی قابلیت ها که شاید به آن ها عادت داشته اید حذف شده اند.

نمی توانید با استفاده از نسخه Lite تماس ویدیویی داشته باشید و چت هد هایی که بر در بالای دیگر اپلیکیشن ها نمایان می شود نیز در این نسخه وجود ندارد.

قابلیت های اصلی Messenger Lite این ها هستند که می توانید پیغام های متنی، اموجی و تصویر ارسال کنید و تمام. یعنی دیگر خبری از تماس صوتی و دیگر قابلیت های مولتی مدیا که مصرف داده ها را بالا می برد نیست و احتمالا از این طریق در آخر ماه هزینه کمتری برای اینترنت پرداخت خواهید کرد.

در رابطه با این اپلیکیشن نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن را داشته اید؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای اطلاع عموم این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *