چگونه فضای iCloud را با اعضای خانواده به اشتراک بگذاریم؟

چگونه فضای iCloud را با اعضای خانواده به اشتراک بگذاریم؟
  • 1396/7/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

می خواهیم بدانیم چگونه ظرفیت iCloud را در iOS 11 با یکی از اعضای خانواده به اشتراک بگذاریم. دیگر نیازی نیست که برای هر یک از اعضای خانواده، ظرفیت iCloud جداگانه ای خریداری کنید و می توانید با اضافه کردن آن ها در پلن ظرفیت iCloud اشتراکی، در هزینه ها صرفه جویی کنید.

گویا آی تی – حتی اگر خریدها، موسیقی یا موقعیت خود را با استفاده از Family Sharing با اعضای خانواده خود به اشتراک می گذارید، باید اشتراک گذاری iCloud Storage را روشن کنید تا مطمئن شوید که همگی در اکانت شما اضافه شده باشند.
شما می توانید ظرفیت iCloud را در پلن های ۲۰۰ گیگابایت به بالا به اشتراک بگذارید. بنابراین باید بین ۳ تا ۱۰ دلار در ماه برای استفاده از این قابلیت بپردازید. پلن ۵۰ گیگابایتی نمی تواند اشتراکی باشد. اگر فردی در خانواده شما از ظرفیت ۲۰۰ گیگابایتی استفاده می کند، معقول است که آن را به اشتراک بگذارد.

چگونه یکی از اعضای خانواده را در iCloud Storage اضافه کنیم

می توانید یکی از اعضای خانواده خود را به سرعت در iCloud اضافه کنید، مخصوصاً اگر قبلاً در iOS 11 به عنوان خانواده شما شناخته شده باشند. در زیر نحوه به اشتراک گذاری ظرفیت iCloud با اعضای خانواده را شرح می دهیم:
۱- Setting را در دستگاه اصلی خود باز کنید
۲- روی اپل آی دی بالای عکس خود بزنید
۳- روی Family Sharing بزنید
۴- روی iCloud Storage بزنید
۵- با زدن روی Share Storage Plan قابلیت iCloud Storage Sharing را روشن نمایید
۶- روی Send Invitation بزنید
۷- به آن ها با iMessage پیام دهید تا از این قابلیت مطلع شوند
از این جا به بعد آن ها می توانند دعوت شما را برای به اشتراک گذاری قبول کنند. فایل ها و عکس های شما جداگانه نگهداری می شوند، اما تنظیم کننده اصلی می تواند ببیند هر یک از اعضا چه مقدار ظرفیت را استفاده می کنند.

چگونه دعوتنامه iCloud Family Sharing را قبول کنیم

در دستگاه های دیگر، اعضای خانواده شما باید پیام را باز کنند، روی دعوتنامه iCloud بزنند و بعد آن را قبول (Accept) کنند تا به شما بپیوندند.
احتمالاً می توانید اشتراک فضا را با اعضایی که هنوز به iOS 11 به روزرسانی نکرده اند نیز انجام دهید. البته این امر در حال آزمایش است و هنوز قطعی نیست. اپل قابلیت Family Sharing را در iOS 8 معرفی کرد، بنابراین در بسیاری از دستگاه ها در دسترس است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *