چگونه از سیری آیفون به عنوان یک مترجم استفاده کنیم؟

چگونه از سیری آیفون به عنوان یک مترجم استفاده کنیم؟
  • 1396/7/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در این مقاله به چگونگی استفاده از سیری به عنوان مترجم زبان های فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی یا چینی از طریق صحبت کردن با آیفون یا آی پدتان می پردازیم.

گویا آی تی – در سیری iOS 11 می توانید انگلیسی را به زبان های ذکر شده ترجمه کنید که به شما در برقراری ارتباط با افراد با زبان های متفاوت کمک می کند.
نکته این جاست که سیری، ترجمه را فقط از زبان انگلیسی انجام می دهد. فردی که با او حرف می زنید، نمی تواند با زبان فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی یا چینی با تلفن شما صحبت کند و ترجمه انگلیسی را به شما ارائه دهد.

چگونه با سیری ترجمه کنیم

۱- دکمه Home را نگه دارید یا عبارت “Hey Siri” را بگویید تا سیری را فعال کنید
۲- بگوییدin Spanish (جمله مورد نظر) How do I say
۳- شما می بینید و می شنوید که چگونه آن جمله را بگویید. می توانید دوباره آن را پخش کنید تا فرد دیگری جمله شما را متوجه شود
۴- می توانید بگویید Translate Book to German یا جمله مورد نظر خود را به روش بالا درخواست کنید

این تمام کاری است که باید برای ترجمه با آیفون خود انجام دهید. همانطور که گفتیم نمی توانید عبارتی را به انگلیسی ترجمه کنید، بنابراین این یک راهکار مفید برای دریافت پاسخ های ساده یا جواب دادن به فردی است که حرف او را متوجه می شوید، اما نمی توانید به او جواب بدهید.
امید می رود که ترجمه به انگلیسی در به روزرسانی iOS 11 یا در iOS 12 موجود باشد. همچنین امیدواریم که به مرور زمان زبان های دیگر نیز اضافه شوند.
اگر نیاز به ترجمه دوطرفه در آیفون دارید، می توانید از اپلیکیشن Translate App for Text and Voice یا گوگل ترنسلیت استفاده کنید. اپلیکیشن گوگل ترنسلیت می تواند از دوربین شما برای ترجمه علائم و نوشته ها به صورت اتوماتیک استفاده کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *