راهنمای حل مشکل پاک نشدن RAM گوشی های Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge

راهنمای حل مشکل پاک نشدن RAM گوشی های Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge
  • 1396/7/25
  • زهرا معبودی
  • 0

گوشی های Samsung Galaxy S6 و  Galaxy S6 Edge  دو گوشی ارزشمند از برند خوش نام سامسونگ هستند. هر چند در این گوشی ها که حدود دو سال پیش معرفی شده اند، جزییات خوبی دارند اما هنگام کار کردن دچار مشکلی می شوند که می توان احتمال داد مشکل آن ها از RAM باشد. 

گویا آی تی: برای این گوشی حافظه های ۳ گیگابایتی رم در نظر گرفته شده است . هر چند این رقم حرفه ای است اما جالب است که زود پر می شود. به علت پر شدن گاهی برخی از برنامه ها از اجرا متوقف می شوند و این موضوعی است که باید آن را حل کرد.

زمانی که اپلیکیشن ها اجرا می شوند، باید برخی دیتاها برای عملکرد بهتر روی حافظه رم باقی بمانند اما وقتی که برنامه و اجرای آن به انتها رسید، باید این داده ها، حذف شوند تا برنامه های دیگر از فضای رم استفاده کنند و دیتاهای جدیدی روی این فضا قرار بگیرند.

راهنمای حل مشکل پاک نشدن RAM گوشی های Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge

خب زمانی که شما با این دو گوشی نرم افزار ها را اجرا می کنید دیتاها در رم حافظه باقی می مانند ولی وقتی اجرا به پایان رسید،  Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge  قادر به پاک کردن فضای رم نیستند بنابراین برنامه های بعدی قادر به اجرا نخواهند بود.

خوشبختانه سامسونگ از این مشکل آگاه است و پاره ای micro-updates ارائه داده تا بتواند این مشکل را به طور کامل حل کند.

گفته می شود آخرین بروز رسانی که در حال حاضر برای حل این معضل ارائه شده می تواند مشکل کاربران این گوشی را از حیث پاک کردن حافظه رم حل کند. برای این منظور می توانید به مسیر  Settings > About device > Software update > Update now رفته و بروز رسانی اخیر سامسونگ را دریافت کنید و روی گوشی پیاده سازی کنید.

شما هم اگر از دارندگان گوشی های فوق العاده Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge هستید می توانید این بروز رسانی را امتحان کنید.

Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در واقع نسل جدید گوشی های گلکسی سامسونگ هستند که توانسته اند، نسل جدید دیوایس های اندرویدی سامسونگ را پایه ریزی کنند. این گوشی ها از بدنه فلزی و شیشه ای برخوردارند و زیبایی و کیفیت خاصی دارند.

نظر شما در رابطه با این دستگاه ها چیست؟ تجربیات خود را از استفاده از این گوشی ها بگویید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *