امکان اضافه شدن قابلیت پرتره به گلکسی اس ۸

امکان اضافه شدن قابلیت پرتره به گلکسی اس ۸
  • 1396/7/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

زمانی که سامسونگ گلکسی نوت ۸ را عرضه کرد، تأکید زیادی روی دوربین آن داشت. یکی از علل تأکید سامسونگ بر روی دوربین گلکسی نوت ۸، وجود قابلیتی با نام Portrait Mode بود که این امکان را برای کاربر فراهم می کرد که به ثبت تصاویری بپردازد که از زمینه ای محو برخوردار هستند.

گویا آی تی – اکنون آن گونه که از پاسخ بخش پشتیبانی سامسونگ به یک کاربر برمی آید، گویا سامسونگ درصدد است که این قابلیت را به استفاده از یک به روزرسانی نرم افزاری به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز اضافه کند.
در همین زمینه، قسمت پشتیبانی سامسونگ اینگونه به پرسش یکی از کاربران پاسخ داده است:« ضمن احترام به پرسش شما، در حال حاضر اطلاعی در مورد این موضوع نداریم؛ اما امیدوار هستیم که در آپدیتِ نرم افزاری بعدی، امکان استفاده از قابلیت پرتره را داشته باشید».
البته ذکر این نکته ضروری است که خودِ سامسونگ تا کنون خبری در این مورد منتشر نکرده و سخنان پشتیبانی نیز آن قطعیت لازم را ندارند.
در آخر گفتنی است که قابلیت پرتره عموماً در گوشی های با دوربین دوگانه استفاده می شود. اما برخی اسمارت فون ها همچون گوگل پیکسل ۲ نیز حتی با دوربین تکی از این قابلیت بهره برده اند و این امر احتمالاً ناشی از پیکسل دوگانه ی آن باشد. بنابراین احتمالاً گلکسی اس ۸ نیز به سبب بهره بردن از پیکسل دوگانه بتواند از این قابلیت پشتیبانی کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *