قابلیت منحصر به فرد Galaxy S9؛ برگ برنده آن در برابر دیگر گوشی های اندرویدی

قابلیت منحصر به فرد Galaxy S9؛ برگ برنده آن در برابر دیگر گوشی های اندرویدی
  • 1396/7/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

قرار است در سال ۲۰۱۸ از گلکسی S9 رونمایی شود. اما طراحان کمپانی سامسونگ از همین حالا در حال کار بر روی این گوشی هستند و ظاهراً قرار است با اضافه کردن قابلیتی منحصر به فرد به این گوشی، موجب آن شوند که هیچ اسمارت فونی یارای رقابت با گلکسی S9 را نداشته باشد.

گویا آی تی – گویا قرار است در گلکسی S9 از پر سرعت ترین پرازنده ی کوالکام استفاده شود تا این گوشی به نسبت سایر گوشی های اندرویدی، از عملکرد بسیار بهتری برخوردار گردد.
ممکن است دانستنِ این نکته برایتان جالب باشد که مدتی است که سامسونگ، البته برای مدت زمانی محدود، اولین کمپانی ای است که از جدیدترین و بهترین پردازنده های کوالکام استفاده می کند و این امر به سبب قراردادی است که میان سامسونگ و کوالکام منعقد شده است.
این الدر مرتازینِ روس بود که برای نخستین بار موجب افشای این قرارداد شد. در سال پیشین نیز این گلکسی S8 بود که برای نخستین بار در آن از پردازنده ی Snapdragon 835 استفاده شد. همین قرارداد بود که باعث شد ال جی قادر به استفاده از پردازنده ی Snapdragon 835 نشود و در عوض از پردازنده ی Snapdragon 821 استفاده کند. افزون بر این، سایر تولید کننده های گوشی نیز ناگزیر شدند در سیاست های خود عقب نشینی کرده و رونمایی از پرچمدارهای خود را به تعویق اندازند تا دست آخر قادر به استفاده از Snapdragon 835 شوند.
از مبحث دور نشویم. گفتیم که سامسونگ بر طبق قرارداری که با کوالکام منعقد کرده، اولین کمپانی ای است که از محصولات جدید کوالکام استفاده می کند. این امر موجب آن شده که گلکسی S9 نخستین اسمارت فونی باشد که از پردازنده ی Snaodragon 845 استفاده می کند. چنان که از برخی اخبار غیر رسمی بر می آید، پردازنده ی Snapdragon 845 قادر است به نسبت Snapdragon 835، تا ۳۰ درصد موجب کاهش مصرف انرژی شده و به این ترتیب نقشی مهم در بهبود عملکرد باتری داشته باشد.
احتمالاً در فوریه ی سال ۲۰۱۸، و در رویداد MWC، از گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus رونمایی شود. مطابق با گزارش های سایت SamMobile، قرار است از دو مدل برای سری گلکسی اس استفاده شود. یکی مدل SM-G960 برای گلکسی S9 و دیگری مدل SM-G965 برای گلکسی S9 Plus.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *