سامسونگ در پی افزایش قابلیت های قلم هوشمند گلکسی نوت ۹

سامسونگ در پی افزایش قابلیت های قلم هوشمند گلکسی نوت ۹
  • 1396/7/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با وجود آن که تنها نزدیک به دو ماه از عرضه ی گلکسی نوت ۸ توسط سامسونگ می گذرد، این شرکت خبر از کار بر روی گلکسی نوت ۹ داده است. بر طبق سخنان BJ Kang، مدیر برنامه ریزی و فروش محصولات سامسونگ، گروه طراح سامسونگ در حال فعالیت بر روی ساخت گلکسی نوت ۹ است. چنان که Kang می گوید گویا تلاش طراحان این شرکت یبیشتر معطوف به اضافه کردن قابلیت های جدید به قلم نوت ۸ می باشد.

گویا آی تی – با وجود آن که تنها نزدیک به دو ماه از عرضه ی گلکسی نوت ۸ توسط سامسونگ می گذرد، این شرکت خبر از کار بر روی گلکسی نوت ۹ داده است. بر طبق سخنان BJ Kang، مدیر برنامه ریزی و فروش محصولات سامسونگ، گروه طراح سامسونگ در حال فعالیت بر روی ساخت گلکسی نوت ۹ است. چنان که Kang می گوید گویا تلاش طراحان این شرکت یبیشتر معطوف به اضافه کردن قابلیت های جدید به قلم نوت ۸ می باشد.
دست اندرکاران کمپانی سامسونگ به کاربران این قول را داده اند که نیازهای آنان را همواره به مثابه ی نخستین اولویت در طراحی و ساخت محصولات خود مورد نظر قرار دهند.
به طور کلی در عین آن که در این زمان اطلاعات آنچنانی در مورد گلکسی نوت ۹ در دسترس نیست، اما می توان گفت که این فبلت احتمالاً ویژگی های خارق العاده ای خواهد داشت و این امر بیشتر به سبب قلم هوشمندی است که در سری نوت به کار گرفته می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *