دوربین میت ۱۰، رقیب جدی گوگل پیکسل ۲؛ کسب امتیاز ۹۷ از آزمایشگاه DxOMark

دوربین میت ۱۰، رقیب جدی گوگل پیکسل ۲؛ کسب امتیاز ۹۷ از آزمایشگاه DxOMark
  • 1396/8/1
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

مدتی قبل این گوگل پیکسل ۲ بود که در آزمایشگاه DxOMark توانست با کسب نمره ی ۹۸ در زمینه ی کارایی دوربین، رکورد را بشکند. اما گویا به تازگی رقیبی سرسخت برای گوگل پیکسل ۲ پیدا شده و آن چیزی نیست جز هواوی میت ۱۰!

گویا آی تی میت ۱۰، توانسته با کسب نمره ی ۹۷، بالاتر از آیفون ۸، نوت ۸ و آیفون ۸ پلاس، که به ترتیب نمرات ۹۲،۹۴ و ۹۴ را کسب کرده اند، بایستد و در فاصله ی ۱ امتیازی گوگل پیکسل ۲ قرار گیرد.
میت ۱۰، از دوربینی دوگانه برخوردار بوده که یکی از آن ها ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و دیگری ۱۲ مگاپیکسلی RGB می باشد. این دو دوربین به همراه زوم دو برابری و همچنین دریچه دیافراگم f/1.6 قادر به کسب نمره ی ۹۷ از آزمایشگاه DxOMark شده اند.
مسئولان آزمایشگاه DxOMark برای بررسی دوربین گوشی میت ۱۰، به ثبت بیش از ۱۵۰۰ تصویر و ضبط بیش از ۲ ساعت ویدئو با آن پرداخته اند.
در پایان شایان ذکر است که دوربین میت ۱۰ در ثبت تصاویر توانسته امتیاز ۱۰۰ را کسب کند و حتی یک نمره بیشتر از گوگل پیکسل ۲ دریافت نماید. آن چه که باعث شده میت ۱۰ در کلیت نمرات، ۱ امتیاز کمتر از گوگل پیکسل ۲ داشته باشد، کارکرد بهتر دوربین گوگل پیکسل ۲ در ضبط ویدئو می باشد.

 

دوربین میت ۱۰ پرو

 

دوربین میت 10 پرو

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *