نقد و بررسی خودرو: تویوتا RAV4 XLE و مقاومت در بازار متداول و پرقدرت

نقد و بررسی خودرو: تویوتا RAV4 XLE و مقاومت در بازار متداول و پرقدرت
  • 1396/8/4
  • زهرا معبودی
  • 0

نسخه ۲۰۱۶ تویوتا راو۴ در طراحی ظاهری خود تغییرات زیادی را متحمل شده و اصولا در قالب خودرویی فیس لیفت شده که تنها طراحی آن مورد بازبینی قرار گرفته باشد، از سوی تویوتا معرفی شده است. همانطور که می‌بینید، در جلوی خودرو تویوتا راو ۴ شاهد طراحی کاملاً جدیدی هستیم که طوری طراحی شده که انتقادات وارده به طراحی مدل قبل را جبران کند.

گویا آی تی: مدل ۲۰۱۷ این خودرو با قیمت بسیار خوب ۳۰،۰۸۸ دلار  می باشد که بسیار ارزان تر از همتا های خود است، و این مسئله تویوتا را جلو می اندازد.

تویوتا RAV4 XLE

در جلوی تویوتا راو ۴ ( تویوتا RAV4 XLE ) شاهد طراحی کاملاً جدیدی هستیم که به نسبت طراحی قبلی تویوتا راو۴ اندکی آرام‌تر به نظر می‌رسد و طوری طراحی شده که انتقادات وارده به طراحی مدل قبل را جبران کند، از این جهت طراحان تویوتا دوباره دست به قلم شده و برای تویوتا راو۴ جدید از جلو پنجره‌ای کوچک‌تر، ولی ورودی‌های هوای بزرگ‌تر هوا بر روی سپر استفاده کرده‌اند.

تویوتا RAV4 XLE

تویوتا RAV4 XLE

چراغ‌های پیشانی تتویوتا RAV4 XLE به کلی تغییر کرده و یک طراحی مدرنیته‌تر و پیشرفته‌تر به خود گرفته است. طراحی عقبی تویوتا راو ۴ مدل هم تغییراتی را به نسبت قبل تجربه کرده است، ولی به اندازه تغییرات در جلوی خودرو نیست و برخلاف طراحی آرام و خندان جلو، یک طراحی سنگین و رسمی را به نمایش گذاشته است و در مقایسه با مدل قبلی این خودرو به جز چند تغییر بسیار جزئی، چراغ های عقب عمده تفاوت آن به حساب می آید.

تویوتا RAV4 XLE

تویوتا RAV4 XLE

در مورد جوایز و امتیاز ها و موارد ایمنی تویوتا راو ۴  باید گفت که این خودرو دارای ۸ کیسه هواست و از سیستم هایی  مانند هشدار برخورد با مانع، هشدار خروج از خط، نور بالای خودکار برای خودروهای گذری در شب، هشدار برخورد با عابرین پیاده و کروز کنترل مجهز به رادار بهره می برد.

تویوتا RAV4 XLE

تویوتا RAV4 XLE

تویوتا راوفور  از شرکت های معتبری همچون NHTSA 5 ستاره ایمنی دریافت کرده و از طرف شرکت IIHS توانسته در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵  و ۲۰۱۶ جایزه ایمنی بالا را دریافت کند. راوفور در نظر سنجی اخیر سایت معتبر KBB.com توانسته رتبه ۱۰ خودرو برتر مقرون به صرفه از دسته SUV  را به خود اختصاص دهد. و بدنه آلومینیومی آن باعث می شود هم مقاوم تر باشد هم سبک تر.

تویوتا RAV4 XLE

این خودرو ترکیبی از طراحی خاص، ایمن،جذاب و معقول به صرفه می باشد، که تمامی ویژگی های یک کراس فشرده و جمع و جور را دارد، و قطعا مشتریان زیادی نیز خواهد داشت.

نظرتان در رابطه با این خودرو چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *