تغییرات مهم نینتندو سوییچ در به روزرسانی جدید

تغییرات مهم نینتندو سوییچ در به روزرسانی جدید
  • 1396/8/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کنسول هیجان انگیز نینتندو سوییچ، هشتمین کنسول شرکت نینتندو محسوب می‌شود که به محض ورودش به بازار، موفق شد طرفداران زیادی کسب کند. کنسولی که شاید خیلی از منتقدین به رسم سابق، امید چندانی به درخشش آن نداشتند و معتقد بودند از لحاظ نرم افزاری کمبودهایی در سوییچ احساس می‌شود که باید برطرف شود.

گویا آی تی – اما گویا نینتندو سوییچ به تازگی به روز رسانی جدیدی دریافت کرده که احتمالاً با استقبال زیادی از سوی گیمرها مواجه خواهد شد.

در این نسخه جدید ۴٫۰٫۰، صاحبان سوییچ می‌توانند بازیهای ذخیره شده و پروفایلهای کاربری خود را به یک سیستم دیگر انتقال دهند و حتی از بخش هایی از روند بازی خود فیلم تهیه کنند؛ هر چند به نظر می رسد این قابلیت در ابتدا تنها از چند بازی مشخص پشتیبانی می کند.
نینتندو سوییچ
شایان ذکر است که کاربران سوییچ تا پیش از این تنها قادر به ثبت عکس از صحنه های مختلف بازی بودند، در حالی که در این به روز رسانی امکان ضبط فیلم ۳۰ ثانیه ای هم فراهم شده تا کاربران بتوانند فیلمهای خود را در شبکه هایی همچون فیسبوک و یا توئیتر به اشتراک بگذارند. چنین قابلیتی اگرچه خوب است و افق پیش روی سوییچ را روشن تر می کند، اما در شرایطی که مدتهاست شاهد استریم های آنلاین از روند بازی گیمرهای مختلف در بسترهایی نظیر توییچ و یوتیوب هستیم، این اقدام نینتندو برای کنسولی تخصصی در حوزه بازی کمی دیرهنگام به نظر می رسد.

همچنین گفتنی است که در به روز رسانی جدید نینتندو برای کنسول قابل حمل سوییچ، بخش هایی نظیر خبرخوان و سیستم آیکن پروفایل نیز دستخوش تغییر قرار گرفته اند. فراموش نکنید که اگر از کاربران سوییچ هستید، حتما تجربیات خود در مورد این کنسول و به روز رسانی جدید آن را با ما و سایر کاربران گویا آی تی به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *