جابجایی بین نرم افزارها در آیفون X چگونه است؟

جابجایی بین نرم افزارها در آیفون X چگونه است؟
  • 1396/8/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

همانطور که می دانید، شرکت اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون علاوه بر دو مدل قابل انتظار آیفون ۸ و ۸ پلاس، نسخه ای ویژه از آیفون یعنی آیفونX را نیز همراه با تغییرات فراوان و خصوصیات جذاب رونمایی کرده است. اما علی رغم رونمایی همزمان این سه گوشی، پیش فروش آیفونX به سبب پیچیدگی بیشتر در روند ساخت، دیرتر از آیفون ۸ و ۸ پلاس و در تاریخ ۲۷ اکتبر آغاز خواهد شد و از سویی دیگر، اپل در زمان معرفی آیفون X جزئیات کاملی از این پرچمدار به میان نیاورد. از این رو گمانه زنیها و شایعات بسیاری در مورد آن به گوش می‌رسد و اخبار رسمی و غیر رسمی مربوط به آیفون X همچنان داغ است.

گویا آی تی – ما نیز در این خبر، نگاهی داریم بر یکی از مشخصه های این گوشی خاص یعنی نحوه جابجایی بین نرم افزارها که تا کنون توضیحی در مورد آن داده نشده بود و شاید حتی این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که جابجایی بین نرم افزارها درآیفون X که دارای یک سطح یکپارچه است و در آن خبری از دکمه خانه معروف آیفون نیست چگونه انجام می شود!
خوشبختانه اپل پاسخ شایسته ای به این سوال داده و از شیوه جدید و خلاقانه ای برای حرکت بین نرم افزارهای مختلف در آیفون X استفاده کرده است. با استفاده از این روش گشت و گذار در میان نرم افزارها بسیار آسانتر است؛ چراکه یک سوایپ از پایین شما را به صفحه خانگی می‌برد و نیز با سوایپ از گوشه های پایینی صفحه به طرف راست و چپ، به راحتی به صفحات دیگر منتقل می‌شوید. هرچند نمی توان چنین ایده ای را یک نوآوری خالص دانست، چراکه چنین قابلتی برای کاربران اندک شمار بلک بری یک خاطره است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *