youCam Perfect؛اپلیکیشنی جهت ثبت عکس های سلفی بهتر

youCam Perfect؛اپلیکیشنی جهت ثبت عکس های سلفی بهتر
  • 1396/8/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

از جمله قابلیت های محبوب اسمارت فون ها در این چند سال اخیر می توان به دوربین جلو برای گرفتن سلفی اشاره کرد. به همین سبب امروزه اپلیکیشن های زیادی برای گرفتن سلفی از سوی توسعه دهندگان عرضه می شود. اما در ارتباط با عرضه ی اپلیکیشن های مربوط به سلفی، به تازگی جمعی از محققان اپلیکیشنی را ارائه کرده اند که متفاوت با سایر اپلیکیشن ها است. این اپلیکیشن می تواند به کاربر نحوه ی گرفتن دوربین را آموزش دهد تا کاربر تصویر بهتری را ثبت کند.

گویا آی تی – از جمله قابلیت های محبوب اسمارت فون ها در این چند سال اخیر می توان به دوربین جلو برای گرفتن سلفی اشاره کرد. به همین سبب امروزه اپلیکیشن های زیادی برای گرفتن سلفی از سوی توسعه دهندگان عرضه می شود. اما در ارتباط با عرضه ی اپلیکیشن های مربوط به سلفی، به تازگی جمعی از محققان اپلیکیشنی را ارائه کرده اند که متفاوت با سایر اپلیکیشن ها است. این اپلیکیشن می تواند به کاربر نحوه ی گرفتن دوربین را آموزش دهد تا کاربر تصویر بهتری را ثبت کند.
آموزش سلفی بهتر توسط این اپلیکیشن ناشی از الگوریتم هایی است که طراحان آن برای این اپلیکیشن در نظر گرفته اند. آن ها با استفاده از برخی نرم افزارها و همچنین اسکن های سه بعدی، دوربین مجازی و نورپردازی رایانه ای، سلفی های متعددی از افراد مختلف گرفتند و آن ها را برای رأی گیری، با انسان های دیگر به اشتراک گذاشتند. طراحان از همین رأی های گرفته شده از دیگر انسان ها برای الگوریتمی که در اپلیکیشن خود استفاده کردند، بهره ی زیادی بردند.
خود آن ها تصاویری که با اپلیکیشن شان گرفته بودند را با تصاویر دیگر مقایسه کردند و به این نتیجه رسیدند که اپلیکیشن شان تا ۲۶ درصد می تواند موجب ثبت سلفی های بهتر شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *