برتری چشمگیر ال جی G7 نسبت به آیفون X

برتری چشمگیر ال جی G7  نسبت به آیفون X
  • 1396/8/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

تاریخ تحویل آیفون X پس از تنها ۱۰ دقیقه، به صورت “انتظار یک ماهه” در آمد که نشان از محبوبیت فوق العاده آخرین و بهترین آیفون حال حاضر دارد. با این حال ویدیوی منتشر شده از ال جی G7 کانسپت حتماً توجه شما را جلب می کند و باعث می شود که اپل را فراموش کنید.

گویا آی تی – ال جی G7 نشان می دهد که یک تلفن “لبه تا لبه” واقعی چگونه است. با لبه بالایی و پایینی که بسیار شبیه به آیفون X می باشد، ال جی G7 کانسپت با حذف قسمت فلزی و ارائه یک تلفن لبه تا لبه واقعی نشان می دهد که چگونه باید صفحه را تا کناره ها امتداد داد. این طراحی به طور حتم مورد توجه کاربران قرار می گیرد و اگر فکر می کنید که V30 پرچمدار اندرویدی مناسبی نبوده است، باید در مورد G7 تجدید نظر کنید.

تولیدکننده از سخت افزار نگذشته است و از چیپ اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد. قرار بود که این چیپ در ماه دسامبر معرفی شود، بنابراین باید منتظر جزئیات بعدی بمانیم.
لنزها بخشی هستند که ال جی با عرضه V30 بر آن تاکید داشت و انتظار داریم که در G7 نیز تکرار شود. در ویدیو کانسپت، اسکنر اثر انگشت و جایگذاری شیشه دوربین عقب دیده می شود که البته کمی به سمت وسط چرخیده است.
پنل شیشه ای، شکل موزاییک مانندی دارد که ویژگی جذابی برای G7 خواهد بود. ابعاد کلی “صفحه تا بدنه” به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است، بنابراین انتظار می رود که ال جی برای ارائه یک پرچمدار برای سال ۲۰۱۸ سنگ تمام گذاشته است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. گوشی های الجی فقط وقتی داری درباره شون میخونی جذاب هستند ولی وقتی دستت میگیری یه مصیبت واقعی هستند خودم تجربه جی ۲ و خواهرم تجربه جی۴ رو داشته ایم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *