پیش نمایش استوری های اینستاگرام، دو برابر بزرگ تر از قبل می شوند

پیش نمایش استوری های اینستاگرام، دو برابر بزرگ تر از قبل می شوند
  • 1396/8/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های جهان است، به گونه ای که در طی روز حدوداً ۸۰۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند. اخیراً اینستاگرام با افزودن برخی تغییرات به اپلیکیشن اش، همچون ویژگی لایو دو نفره و یا ابزار سوپر زوم، نظرات را بیش از پیش به خود جلب کرده است. اما گویا تغییری دیگر، این بار در بخش استوری، در راه است. می دانید که در نسخه ی حاضر، استوری ها در بالای صفحه قرار دارند و قبل از آن که بر روی آن ها کلیک شود پیش نمایشی از هر یک می توان دید. لیکن تغییر جدید با آن که باعث تعویض این جایگاه نمی شود، موجب نمایش استوری ها در قسمتی متفاوت و البته با اندازه ای بزرگ تر می گردد.

گویا آی تی – اپلیکیشن اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های جهان است، به گونه ای که در طی روز حدوداً ۸۰۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند. اخیراً اینستاگرام با افزودن برخی تغییرات به اپلیکیشن اش، همچون ویژگی لایو دو نفره و یا ابزار سوپر زوم، نظرات را بیش از پیش به خود جلب کرده است. اما گویا تغییری دیگر، این بار در بخش استوری، در راه است. می دانید که در نسخه ی حاضر، استوری ها در بالای صفحه قرار دارند و قبل از آن که بر روی آن ها کلیک شود پیش نمایشی از هر یک می توان دید. لیکن تغییر جدید با آن که باعث تعویض این جایگاه نمی شود، موجب نمایش استوری ها در قسمتی متفاوت و البته با اندازه ای بزرگ تر می گردد.
این تغییر جدید نحوه ی نمایش نسخه ی قبل را از میان نمی برد. در واقع با اعمال تغییرات جدید علاوه بر بالای صفحه می توان در بین پست ها و در نواری که مختصِ این قسمت است پیش نمایش استوری ها را، با اندازه ای بزرگ تر، تقریباً تا دو برابر، مشاهده کرد.
البته که این تغییر هنوز در سطح جهان اعمال نشده، هر چند که برخی کاربران iOS قادر به استفاده از آن هستند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *