کاربران همچنان با مشکلات باتری iOS 11 درگیر هستند

کاربران همچنان با مشکلات باتری iOS 11 درگیر هستند
  • 1396/8/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پس از معرفی iOS 11 مشکلات عمر باتری آیفون همچنان در شبکه های اجتماعی و فروم های پشتیبانی اپل در حال تکثیر هستند و با وجود ارائه ۳ مرحله به روزرسانی جزئی، به نظر نمی رسد که به همین سادگی از بین بروند.

گویا آی تی – خبرها حاکی از آن است که اپل در مرحله معرفی سیستم عامل جدید خود به مشکلاتی برخورده است. باید اشاره کنیم که این مشکلات در گذشته وجود نداشتند؛ اختلالاتی از قبیل کُندی، هنگ کردن و عمر باتری.
با این حال، با بررسی دقیق تر تلفن ها و گزارشات، به نظر نمی رسد که مشکلات شامل مدل های به خصوصی شوند. تقریباً تمام کاربران آیفون، همچنین خانواده آیفون ۷ از سال ۲۰۱۶ گزارشاتی مبنی بر اختلالات در به روزرسانی ها داشته اند. ظاهراً آیفون ۸ با iOS 11 مشکلی ندارد.
به روزرسانی های جزئی برخی شکایات را رفع کرد، اما همچنان تعداد زیادی وجود دارد. این به روزرسانی ها مشکلات امنیتی را هدف گرفته بودند.
یکی از کامندان Appleinsider با خالی شدن سریع باتری آیفون SE مواجه شده بود که بررسی های اولیه در نسخه بتا iOS 11.1 نشان داد که عمر باتری به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. اما یک آیفون SE دیگر که در زمان تقریباً مشابه خریداری شده بود به درستی کار می کند؛ حتی در iOS 11.0.3.
در موقعیت مشابه، یک جفت آیپد ایر، یک جفت آیفون ۷ پلاس و تعدادی آیفون ۶ نیز مشکلی با iOS 11 ندارند.
اما یکی دیگر از کارمندان، با عمر باتری نسل اول آیپد پرو مشکل دارد. همچنین نوتیفیکیشن های اختلال را بین آیفون SE و اپل واچ به خاطر به روزرسانی مشاهده می کند. علاوه بر این ها، در هر دو دستگاه، مشکلات عملکرد کلی سیستم عامل به چشم می خورد.
با تطبیق اطلاعات با Genius Bar ها (پشتیبانی فروشگاه های اپل) می بینیم که پس از عرضه iOS 11 اختلالاتی در آیفون ها – و نه آیپدها – دیده می شود، در حالی که در ماه های گذشته این گونه نبوده است. با این حال گسترش اختلالات، مشابه به روزرسانی از iOS 9 به iOS 10 می باشد و نیاز به تعمیرات سخت افزاری به نظر ضروری می رسد. همچنان که در سال های گذشته قبل و بعد از به روزرسانی های iOS باید صورت می گرفت.
تمام این ها حکایت از وجود مشکل در iOS 11 دارد که باید در به روزرسانی های آینده رفع شود.
شایان ذکر است که با این که تعداد شکایات بالا است، جمعیت کاربران iOS بیشتر از همیشه هستند و کسانی که مشکلی ندارند در مورد آن حرفی نمی زنند.
با توجه به تعداد اندک نیاز به تعمیرات ضروری به خاطر به روزرسانی و همچنین عدم افزایش قابل توجه مراجعه به Genius Bar ها، چرخه امسال با سال های گذشته تفاوت چندانی ندارد. در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی مشکلات هستند تا بتوانند برای مشکلات مربوط به iOS 11 راه حلی پیدا کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *