هنگ گلکسی نوت ۸ به واسطه باگ contacts

هنگ گلکسی نوت ۸ به واسطه باگ contacts
  • 1396/8/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در ماه گذشته شاهد بروز مشکلاتی در تلفن های پرچمدار اندروید مانند گوگل پیکسل ۲، هواوی میت ۱۰، ال جی V30 و گلکسی نوت ۸ بوده ایم. مانند هر محصول جدید دیگری، برخی مشکلات در روزهای اولیه عرضه به چشم می خورند. امری که گوگل اخیراً با آن درگیر بوده است.

آخرین پرچمدار سامسونگ هم از شکایات در امان نمانده است. طبق نظرات کاربران در صفحه سامسونگ امریکا (بنا به گزارش اندروید پلیس)، گلکسی نوت ۸ به هنگام باز کردن برخی اپلیکیشن ها هنگ می کند.

فردی که این بحث را شروع کرده معتقد است که مشکل در قسمت فراخوانی (calling) است، اما بسیاری دیگر می گویند که می تواند در هر وضعیتی اتفاق بیفتد. بنا به گفته اکثر کاربران، به نظر می رسد که معمولاً اپلیکیشن مخاطبان (Contacts) درگیر این مشکل می شود، بنابراین احتمال می رود که باگ مربوط به همین قسمت باشد.

ظاهر امر حاکی از آن است که مشکل مربوط به اپراتور یا نسخه نوت ۸ نیست. باید اشاره کرد که پاک کردن اپلیکیشن ها، خالی کردن حافظه کَش و ریسِت کارخانه راه حلی قطعی برای این مشکل نیستند.

تا زمانی که راه حلی ارائه شود، می توانید به طور موقتی نوت ۸ خود را خاموش و روشن کنید. البته می دانیم که خاموش بودن تلفن – مخصوصاً هنگامی که نیاز به برقراری تماس دارید – می تواند آزادهنده باشد.

در آخر، می توانید در صورت لزوم به یک تعمیرکار معتبر سامسونگ مراجعه کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *