وایشارژ، دستگاهی جدید برای شارژ گجت ها بدون استفاده از سیم

وایشارژ، دستگاهی جدید برای شارژ گجت ها بدون استفاده از سیم
  • 1396/8/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

مشکل شارژر در سال های اخیر بیش از پیش آزاردهنده شده است، زیرا باتری گوشی های هوشمند به نسبت گوشی های نسل قبل، بسیار سریع تر شارژ خالی می کنند. اما به تازگی یک روش جدید برای شارژ بی دردسر باتری به وجود آمده و آن وایشارژ نام دارد.

گویا آی تی – وایشارژ دستگاهی است که بی مانند به دستگاه حسگر آتش سوزی نیست. این دستگاه هر زمان که گوشی یا تبلت در دیدرسش باشد می تواند آن را شارژ کند. پیش تر برای انتقال شارژ به این روش نیاز به متصل کردن یک دانگل به دستگاه بود اما در حال حاضر دانگل در درون خود گوشی ها قرار داده می شود و به این ترتیب دیگر حتی نیازی به اتصال دانگل هم نیست.

وایشارژ

البته این محصول هنوز روانه ی بازار نشده و قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه گردد. همچنین فعلاً امکان استفاده از وایشارژ در منزل نیست و تنها مکان های عمومی می توانند از آن استفاده کنند.

البته وایشارژ به یکباره تولید نشده و حاصل فعالیت ها و پیشرفت هایی تدریجی در زمینه ی شارژ بی سیم است. آن گونه که تولید کنندگان این دستگاه می گویند، ظاهراً وایشارژ می تواند تا برد ۱۰ متری قابلیت پشتیبانی داشته باشد. البته که سرعت شارژ با وایشارژ کمتر از سرعت شارژ با کابل های شارژ است اما این مورد در برابر مزایای این دستگاه آن چنان به چشم نمی آید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *