راهنمای جستجو و نصب فایل آپشن pes 2018

راهنمای جستجو و نصب فایل آپشن pes 2018
  • 1396/8/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در این مقاله به چگونگی دسترسی به لایسنس تیم هایPES 2018 در PS4 و کامپیوتر می پردازیم، همچنین به شما می گوییم که فایل های آپشن را از کجا پیدا کنید.

اگر از طرفداران PES 2018 باشید احتمالاً با مشکل نبود لایسنس لباس و نشان تیم ها مواجه هستید، اما خبر خوب این است که یک پچ ساده برای گیمرهای کامپیوتر و PS4 وجود دارد (طرفداران اکس باکس از این شانس محروم هستند، البته می توانند با توضیحات ما به صورت دستی نام تیم ها، لباس ها و نشان ها را تغییر دهند) که می توانید به وسیله آن به لباس ها و نشان ها دسترسی داشته باشید. تمامی آن ها برای فصل ۲۰۱۷/۲۰۱۸ به روزرسانی شده اند. نگران نباشید، چرا که فایل آپشن بسیار ساده نصب می شود و بیش از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه وقت شما را نمی گیرد. در ضمن مراحل نصب را به شما توضیح می دهیم. نتیجه بسیار هیجان انگیز است و دیگر به فیفا حسودی نمی کنید. در ادامه به نحوه دسترسی به فایل آپشن PES 2018 می پردازیم.

چگونه بهترین فایل های آپشن را پیدا کنیم؟

کونامی دیتاپک رسمی شماره ۱ را منتشر کرده است که شامل به روزرسانی گرافیک صورت برای ۱۰۰ بازیکن (لوئیز سوارز جدید بسیار عالی است)، اضافه شدن صحنه های مسترلیگ ، لباس جدید برای اتلتیکو مادرید و رُم و همچنین لباس ها و ویژگی های بیشتر می شود. دیتاپک ۱ به صورت اتوماتیک دانلود می شود و تغییرات آپشن فایل را تحت تاثیر قرار نمی دهد که خبر خوبی است. دیتاپک ۲ برای اواسط نوامبر منتشر خواهد شد.
در حال حاضر فایل های آپشن خوبی برای PES 2018 در اختیار دارندگان PS4 (به صورت رایگان و پرمیوم) وجود دارد. ما توصیه می کنیم که از فایل های رایگان PES World استفاده کنید که شامل تیم ها و لباس های واقعی برای: لیگ برتر انگلستان، لیگ دوم انگلستان، لیگ ۱ و ۲ فرانسه، سری آ و ب ایتالیا، لالیگا اسپانیا، لیگ برتر پرتغال، همچنین لیگ های اصلی آلمان، ژاپن و مکزیک می شود. فراموش نکنید که فایل آپشن “PES Competition” را برای تصحیح لوگوها و اسامی بازیکنان دانلود کنید. علاوه بر این، نسخه های دقیق تر لیگ قهرمانان اروپا، جام اتحادیه انگلستان و جام ملت های اروپا نیز در دسترس است.
PES World گزارش می دهد که یک نقص فنی در وارد کردن برخی فایل ها وجود دارد: “از وجود یک باگ در وارد کردن فایل لایسنس تیم ها باخبر شدیم که اجازه کپی کردن برخی از عکس را نمی دهد. دلیل آن را نمی دانیم اما کونامی از این باگ مطلع شده است. در حال حاضر یک راه حل موقتی برای آن در اختیار داریم.” راه حل پیشنهادی آن ها این است که در ابتدا فقط عکس ورزشگاه ها را کپی کنید و سپس فایل های مربیان و تیم ها را منتقل کنید.
نیاز به فایل آپشن کامل PS4 دارید؟ این فایل را دانلود کنید که شامل اسامی و لباس های واقعی برای لیگ برتر انگلستان، لیگ دسته ۲ انگلستان، لالیگا و سری آ می شود. این فایل کاملاً رایگان است و نیازی به نام نویسی ندارد. (لینک دانلود فایل https://www.pesuniverse.com/pes-universe-of-v1-leagues-hq-lq/ )
فایل آپشن PES Universe شامل تمام تیم های اصلی، لیگ ها و لباس ها می شود. اما دسترسی به برخی از ویژگی ها با سرویس عضویت مخصوص (با پرداخت هزینه) مقدور می باشد. عضویت برنزی رایگان است اما نیاز به ثبت نام دارد. عضویت نقره ای ۵ پوند برای ۱۰ ماه و عضویت طلایی ۱۰ پوند برای ۱۰ ماه می باشد. @PESUniverse را در توئیتر دنبال کنید تا از به روزرسانی های سرور و فایل های آپشن باخبر شوید. زمانی که از پچ ها و فایل های بیشتر مطلع شدیم، شما را در جریان قرار می دهیم.
چه چیزی نیاز دارید؟
یک فلش USB
اتصال اینترنت

 

راهنمای مرحله به مرحله نصب فایل آپشن در PS4

اول از همه فلش درایو خود را به صورت FAT32 فرمت کنید. روی USB راست کلیک کرده و به Properties بروید تا مطمئن شوید که به صورت FAT32 باشد.
این مرحله مهم است: یک پوشه جدا در USB خود ایجاد کنید و نام آن را WEPES قرار دهید. برخی فایل های آپشن، مانند PES World، هنگامی که دانلود را از حالت زیپ خارج می کنید به صورت اتوماتیک این پوشه را برای شما ایجاد می کنند.
برای دریافت فایل آپشن و پچ ها به وب سایت مورد نظر بروید (از نظر بسیار از افراد PESUniverse بهترین است). همچنین PES World فایل های آپشن به روزرسانی شده را به صورت دوره ای ارائه می دهد و کار با وب سایت آن بسیار ساده است (به قسمت Downloads بروید).
در مرحله بعد یک فایل آپشن را دانلود کنید (در اکثر موارد راهنمایی وجود دارد) و فایل های Unzip شده را در پوشه WEPES کپی کنید (می توانید از WinRAR استفاده کنید). توجه کنید: اگر از فایل آپشن PES World استفاده می کنید، باید هر لیگ را به صورت جداگانه دانلود کنید. به همین منظور باید تمامی فایل ها را به صورت یکپارچه در پوشه WEPES در درایو USB قرار دهید.
USB را به PS4 وصل کنید و PES 2018 را اجرا کنید.
به Edit screen بروید، سپس به Data Management و در آخر به صفحه Import/Export


در صفحه Detailed Setting باید ۳ گزینه از حالت تیک شده خارج شوند
زمانی که فایل آپشن کار خود را انجام می دهد (بین ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان می برد)، مطمئن شوید که در آخر Data Management را ذخیره کنید
اگر تنها لباس ها، نشان ها و اسامی را دانلود کرده اید که کار تمام است و می توانید بازی را شروع کنید. اگر چیزهای بیشتری می خواهید به Data Management بروید و لوگوها را بارگذاری کنید.
به قسمت Import/Export بروید و روی Import images کلیک کنید. آپشن Competition Emblems را پیدا کنید و لوگوهای مورد نظر خود را انتخاب کنید و OK را بزنید.

در پایان باید لوگوها را به صورت دستی اضافه کنید. منوی Competition را از صفحه Edit پیدا کنید و لوگوها را با لیگ های مخصوص خود مطابقت دهید. (حتماً از گوگل کمک بگیرید تا لوگو لالیگا را بر روی سری ب قرار ندهید!)


راهنمای مرحله به مرحله نصب فایل آپشن در کامپیوتر

یک پچ مخصوص کامپیوتر پیدا کنید
نصب کننده را اجرا کنید و همیشه از فایل های آپشن مطمئن استفاده کنید (مراقب فایل های مخرب باشید).
نصب کننده از شما یک پوشه برای نصب فایل ها درخواست می کند. آن ها در پوشه /Steam/SteamApps/Common/Pro Evolution Soccer 2018 ذخیره کنید.
و کار تمام است! دیگر نام Man Blue را نخواهید دید!
طرفداران اکس باکس چه کنند؟
خبر بد را می خواهید یا خبر بدتر را؟! خبر بد این است که اکس باکس وان از انتقال داده توسط USB پشتیبانی نمی کند و راهی برای دانلود فایل های آپشن یا پچ ها وجود ندارد. خبر بدتر این که می توانید لباس ها، نشان ها، اسامی تیم ها و … را داشته باشید، اما باید تمامی این ها را به صورت دستی وارد کنید. اسامی تیم ها ساده است (در زیر می بینید) اما لباس ها و نشان ها وقت بیشتری می گیرند و می توان گفت باید صبر بی نهایتی داشته باشید. متاسفیم!
آیا در بخش آنلاین کار می کند؟
متاسفانه خیر. نگران نباشید، همه با بارسا بازی می کنند!
اسامی صحیح تیم ها در PES 2018
اگر نمی توانید West Glamorgan Cities را از Lancashire Clarets تشخیص دهید نگران نباشید. در این جا اسامی صحیح تیم های لیگ برتر و لیگ دسته ۲ انگلستان به همراه برخی از تیم های لیگ های اسپانیا و ایتالیا نوشته شده است.
لیگ برتر انگلستان
Arsenal FC – Arsenal FC
East Dorsetshire – AFC Bournemouth
East London – West Ham United
East Midlands – Leicester City
East Sussex – Brighton and Hove Albion
Hampshire Red – Southampton FC
Hertfordshire – Watford FC
Lancashire Claret – Burnley City
Liverpool FC – Liverpool FC
London FC – Chelsea FC
Man Blue – Manchester City
Man Red – Manchester United
Merseyside Blue – Everton
North East London – Tottenham Hotspur
South Norwood – Crystal Palace
ST Red – Stoke City
Tyneside – Newcastle United
West Glamorgan City – Swansea City
West Midlands Stripes – West Bromwich Albion
West Yorkshire Town – Huddersfield Town
لیگ دسته ۲ انگلستان:
English Championship/English 2nd Division:
Berkshire Blues – Reading FC
Derbyshire – Derby County
East Anglia Town – Ipswich Town
Fulham FC – Fulham FC
GL Blue White – Millwall FC
Hounslow – Brentford
LN White – Preston Town
Norfolk City – Norwich City
North West London – QPR
Notts Red – Nottingham Forest
NW White Black – Bolton Wanderers
South Wales – Cardiff City
South Yorkshire Blues – Sheffield Wednesday
ST Yellow – Burton Albion
SW Red – Bristol City
SY Red – Barnsley
Teesside – Middlesbrough
Wearside – Sunderland
West Midlands City – Birmingham City
West Midlands Village – Aston Villa
WM Gold – Wolves
YH Red Black – Sheffield United
Yorkshire Orange – Hull City
Yorkshire Whites – Leeds United

سری آ:
PM Black White – Juventus

 

لالیگا و لیگ دسته ۲ اسپانیا:
AN Cyan White – Malaga CF
AN Green White – Real Betis
AN White Red – Sevilla FC
Atletico de Madrid – Atletico de Madrid
CN Yellow Blue – UD Las Palmas
CT Blue White – RCD Espanyol
CT Carmine White – Girona FC
ED Blue Burgundy – Levante UD
ED Yellow – Villarreal
FC Barcelona – FC Barcelona
GA Blue White – RC Deportivo
GA Cyan – Celta Vigo
MD Blue White – CD Leganes
MD Cobalt Blue – Getafe CF
MD White – Real Madrid
PV Blue Red – SD Eibar
PV Blue White – Real Sociedad
PV Sky Blue White – Alaves
PV White Red – Athletic Bilbao
Valencia CF – Valencia CF
امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد. اگر فایل آپشن خوبی در اختیار دارید یا نکته ای برای بهبود PES 2018 می دانید، لطفاً با ما در میان بگذارید.

برای مطالعه مطلب حل مشکلات pes 2018 کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *