چطور صفحه ی گوشی های خود را سیاه و سفید کنیم؟

چطور صفحه ی گوشی های خود را سیاه و سفید کنیم؟
  • 1396/8/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در باب سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی های هوشمند بسیاری چیزها می توان گفت. نخست آن که این روش باعث کاهش مصرف باتری می شود. دوم آن که این قابلیت می تواند برای برخی از کاربران جدید باشد و موجب ایجاد تنوع شود. اما نکته ای دیگر در این باب وجود دارد و آن این است که برخی کارشناسان می گویند سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی هوشمند می تواند موجب بی روح شدن صفحه ی نمایش و نتیجتاً غیر جذاب شدن استفاده از گوشی شده و به این ترتیب ترک اعتیاد به گوشی را به همراه داشته باشد. در ادامه شما را با روش های سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی های آی او اس و اندرویدی آشنا می سازیم.

گویا آی تی – در باب سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی های هوشمند بسیاری چیزها می توان گفت. نخست آن که این روش باعث کاهش مصرف باتری می شود. دوم آن که این قابلیت می تواند برای برخی از کاربران جدید باشد و موجب ایجاد تنوع شود. اما نکته ای دیگر در این باب وجود دارد و آن این است که برخی کارشناسان می گویند سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی هوشمند می تواند موجب بی روح شدن صفحه ی نمایش و نتیجتاً غیر جذاب شدن استفاده از گوشی شده و به این ترتیب ترک اعتیاد به گوشی را به همراه داشته باشد. در ادامه شما را با روش های سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی های آی او اس و اندرویدی آشنا می سازیم.

طریقه ی سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی های آی او اس

برای سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی در آی او اس ۱۱ ابتدا مسیر زیر را طی کنید:
Setting> General> Accessibiliy> Display Accommodations> Color Filter
پس از این در Color Filters گزینه ی Grayscale را فعال کنید.

طریقه ی سیاه و سفید کردن صفحه ی گوشی های اندرویدی

اما قضیه برای گوشی های اندرویدی متفاوت است. برای سیاه و سفید کردن صفحه ی این گوشی ها بایستی Developer Mode یا همان حالت توسعه دهندگان فعال گردد. این امر به نوع گوشی و همچنین سیستم عامل آن وابسته است. برای این کار بایستی از مسیر زیر پیروی کنید:
Setting> About phone> Hardware accelerated rendering> Monochromacy

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *