افشا شدن مشخصات گوشی اچ تی سی اوشن هارمونی

افشا شدن مشخصات گوشی اچ تی سی اوشن هارمونی
  • 1396/8/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

مشخصات گوشی جدید اچ تی سی، که در حال حاضر با نام اوشن هارمونی (HTC Ocean Harmony) شناخته می شود، لو رفت. این گوشی از نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۳۰* ۱۰۸۰ بهره خواهد برد و نمایشگر آن همچون U11+ از کمترین حاشیه ی ممکن برخوردار خواهد بود. افزون بر این، در این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون ۶۵۲ و باتری ۳۹۳۰ میلی آمپری استفاده خواهد شد و با توجه با این شرایط پس از عرضه ی این گوشی می توانیم شاهد میان رده ای پر قدرت در بازار باشیم.

گویا آی تی– مشخصات گوشی جدید اچ تی سی، که در حال حاضر با نام اوشن هارمونی (HTC Ocean Harmony) شناخته می شود، لو رفت. این گوشی از نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۳۰* ۱۰۸۰ بهره خواهد برد و نمایشگر آن همچون U11+ از کمترین حاشیه ی ممکن برخوردار خواهد بود. افزون بر این، در این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون ۶۵۲ و باتری ۳۹۳۰ میلی آمپری استفاده خواهد شد و با توجه با این شرایط پس از عرضه ی این گوشی می توانیم شاهد میان رده ای پر قدرت در بازار باشیم.

فارغ از این موارد، در اواخر شهریور ماه برخی اطلاعات مربوط به اوشن هارمونی به همراه اوشن مستر و اوشن لایت منتشر شد و با توجه به آن اطلاعات می توان گفت که احتمالاً رمِ این گوشی، یعنی اوشن هارمونی، ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی اش ۶۴ گیگابایتی می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *