گوگل قابلیت مقایسه ی مشخصات دو گوشی را به گوگل سرچ اضافه کرد

گوگل قابلیت مقایسه ی مشخصات دو گوشی را به گوگل سرچ اضافه کرد
  • 1396/8/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گوگل همواره به فکر بهبود خدماتی که ارائه می کند است. در این بین یکی از خدمات اصلی گوگل، یعنی گوگل سرچ، نیز، به مانند دیگر خدمات، همواره در حال به روز رسانی و بهبود می باشد. اخیراً گوگل یک قابلیت جدید به گوگل سرچ در گوشی های هوشمند افزوده و آن قابلیت چیزی نیست جز مقایسه ی مشخصات گوشی های هوشمند با یکدیگر.

گویا آی تی – گوگل همواره به فکر بهبود خدماتی که ارائه می کند است. در این بین یکی از خدمات اصلی گوگل، یعنی گوگل سرچ، نیز، به مانند دیگر خدمات، همواره در حال به روز رسانی و بهبود می باشد. اخیراً گوگل یک قابلیت جدید به گوگل سرچ در گوشی های هوشمند افزوده و آن قابلیت چیزی نیست جز مقایسه ی مشخصات گوشی های هوشمند با یکدیگر.
این قابلیت جدید گوگل سرچ، که اکنون صرفاً قادر به مقایسه ی مشخصات دو گوشی است و نه بیشتر، برای سرچ کاربران با عبارت دو گوشی و vs میان آن ها (مثلاً LG V30 vs Galaxy S8+) نموداری از مقایسه ی آن ها را نمایش می دهد.
گفتنی است که این قابلیت جدید هنوز برای همه ی کاربران قابل مشاهده نیست، ولیکن به زودی فراگیر خواهد شد. اگر قادر به استفاده از این قابلیت جدید هستید، تصاویر آن را با گویا آی تی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *