هک محدودیت کاراکتر توئیتر توسط دو آلمانی

هک محدودیت کاراکتر توئیتر توسط دو آلمانی
  • 1396/8/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

طبق گزارش رسانه‌ها، دو هکر آلمانی موفق به هک توییتر و ارسال پست‌هایی با ۳۵۰۰۰ کاراکتر شدند. این دو هکر آموزش افزایش کاراکتر پست های توییتر را در فضای مجازی قرار داده‌اند.

گویا آی تی – توییتر را می‌توان از منحصر به‌فردترین شبکه‌های اجتماعی دانست. این شبکه به کاربر اجازه می‌دهد متن‌های خود را در قالب‌هایی با حداکثر ۲۸۰ کاراکتر بنویسد. حال خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه امکان افزایش این رقم با ترفندهای خاصی وجود دارد. دو هکر توانسته‌اند با هک توییتر امکان افزایش کاراکتر پست های توییتر را تا ۳۵۰۰۰ کلمه میسر کنند.

اواخر هفته قبل، دو مرد آلمانی مدعی شدند که شمار کاراکترهای پست‌های توییتر را از ۲۸۰ به ۳۵۰۰۰ کاراکتر افزایش داده‌اند. هر‌چند توییتر سریعا، توییت این دو فرد را پاک کرد، اما شما می‌توانید نسخه آرشیو شده آن را از این قسمت مشاهده کنید.

هک توییتر
این توییت‌ها به زبان آلمانی نوشته شده است. البته به کمک مترجم گوگل می‌توان آن تا حدودی متوجه شد. در متن آمده است که دو فرد با آی دی های @Timrasett و @HackneyY می‌توانند محدودیت کاراکترهای توییتر را از بین ببرند. البته مقداری از این توییت غیر قابل ترجمه بود.

این دو هکر در پستی اعلام کرده‌اند که موفق به افزایش محدودیت پست‌های توییتر شده‌اند. آنها پستی ۳۵۰۰۰ کاراکتری منتشر کرده‌اند تا صحتی برای ادعایشان باشد.

محدودیت استفاده از کاراکترها در توییتر از مواردی است که کاربران برای سال‌ها درخواست افزایش آن را داشته‌اند. مسوولان توییتر با مشاهده توییت این دو هکر سریعا پست آنها را پاک کرده و همچنین حساب کاربری آنها را مسدود کرده‌اند. این کار توییتر موجب شد تا احتمال صحت ادعای دو هکر آلمانی افزایش یابد.

البته به این موضوع نیز باید اشاره کرد که توییتر در سال‌های اخیر تلاش‌هایی برای افزایش شمار کاراکترها داشته است. مسوولان توییتر اخیرا اعلام کرده‌اند که افزایش کاراکتر پست های توییتر تا سقف ۱۰۰۰ کاراکتر هستند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *