افزایش امنیت گوشی های اندرویدی با این ۴ روش

افزایش امنیت گوشی های اندرویدی با این ۴ روش
  • 1396/8/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آنان که فیشینگ انجام می دهند و اشخاصی که پیوسته در حال تولید بد افزار هستند همواره با تکنولوژی روز جلو می آیند و متأسفانه دست از این کار نیز بر نمی دارند. به همین سبب بایستی بیش از پیش مراقب بود.
اما اگر از اندروید استفاده می کنید خبر خوبی برایتان داریم. اندروید در برابر نفوذ بد افزارها امنیتی قوی دارد حتی قوی تر از آی او اس ۱۱ که اخیراً کرک شد. در این نوشتار قصد داریم چند روش ساده برای افزایش امنیت اندروید معرفی کنیم. با این مطلب از گویا آی تی همراه باشید.

گویا آی تی – اما اگر از اندروید استفاده می کنید خبر خوبی برایتان داریم. اندروید در برابر نفوذ بد افزارها امنیتی قوی دارد حتی قوی تر از آی او اس ۱۱ که اخیراً کرک شد. در این نوشتار قصد داریم چند روش ساده برای افزایش امنیت اندروید معرفی کنیم. با این مطلب از گویا آی تی همراه باشید.

۱- آسان ترین روش این است که گوشی های اندرویدی را از فروشندگانی که پچ های اندرویدی را با سرعت بالایی منتشر می کنند خریداری کنید. این امر سبب می شود که شما دسترسی به نسخه های امنی داشته باشید، نسخه هایی که نفوذ به آن ها توسط هکرها کار آسانی نیست.

۲- روش دوم قفل کردن گوشی هوشمند است. با وجود آن که تعداد زیادی از کاربران گوشی های اندرویدی چندان وقعی به قفل گوشی نمی نهند، اما این روش یک روش کاربردی برای جلوگیری از حملات هکرهاست. بهتر است بدانید که از میان انواع روش ها برای قفل گوشی، همچون الگو، اثر انگشت، تشخیص صدا، پین کد و اسکن قرنیه، پین کد از سایر روش ها امن تر می باشد.

۳- سومین روش این است که از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید.

۴- چهارمین و آخرین روشی که در این نوشته به معرفی آن می پردازیم دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی است چرا که بیشتر بدافزارها از طریق اپلیکیشن هایی که در منابع غیر قابل اعتماد وجود دارند می توانند به گوشی راه یابند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *