معرفی سه گوشی برتر تاریخ سامسونگ

معرفی سه گوشی برتر تاریخ سامسونگ
  • 1396/8/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در حال حاضر سامسونگ، چه در ایران و چه در جهان، بهترین تولید کننده ی گوشی های هوشمند محسوب می شود و البته این امر به سبب امکانات گوشی های سامسونگ و همچنین زیبایی آن ها، که البته این زیبایی حاصل تغییرات اساسی سامسونگ در طراحی گوشی های خود بود، امری دور از ذهن و عجیب و غریب نیست.

گویا آی تی – سامسونگ، در رقابت با دیگر تولید کننده های گوشی های هوشمند، گوشی های هوشمندی زیادی را تولید کرده است و هر یک از آن ها با توجه به امکاناتشان و البته از همه مهم تر قیمتشان می توانند برای هر قشر از جامعه گزینه ای مناسب باشند. اما تمرکز ما در این نوشتار بر روی معرفی سه مورد از گوشی های هوشمند سامسونگ است که، به سبب تناسب قیمت، طراحی و مشخصاتشان، می توانند گزینه ای مناسب برای خرید باشند. با گویا آی تی همراه باشید.

۱- گلکسی اس ۸:

گلکسی اس ۸، یکی از بهترین گوشی های سامسونگ، از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. اس ۸ از شیشه و فلز ساخته شده و در نگاه نخست بسیار بر دل می نشیند. از آن جا که اس ۸ پلاس، قیمتی بالاتر از اس ۸ دارد و از آن جا که نوت ۸ نیز تازه عرضه شده است، می توان گفت این گلکلسی اس ۸ است که می تواند به عنوان یک پرچمدار گزینه ای عالی برای خرید باشد.


گلکسی اس ۸ از پردازنده ی ۸ هسته ای اکسینوس ۸۸۹۵ برخوردار بوده (البته در بعضی بازارها دارای پردازنده ی اسنپدراگون ۸۳۵ است) و دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. رمِ آن ۴ گیگابایت و نمایشگرش ۵٫۸ اینچ از نوع سوپر امولد و با رزولوشن ۲۹۶۰* ۱۴۴۰ پیکسل می باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۸۷۰ پیکسل بر اینچ بوده و از محافظ گوریلاگلس بهره می برد.
دوربین پشتی این گوشی ۱۲ مگا پیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. همچنین از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری در این گوشی استفاده شده است.
در کلیت امر، گلکسی اس ۸ با دارا بودن دوربینی قوی، نمایشگری با کیفیت، طراحی ای جذاب و همچنین سرعتی قابل قبول به نسبت قیمتی که دارد می تواند گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خرید باشد.

۲- گلکسی A7 2017:

به جرأت می توان گفت که سری A سامسونگ از جمله بهترین میان رده های موجود در بازار هستند.این سری، که تا کنون در سه نسل پیاپی، یعنی ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، عرضه شده اند، توانسته اند از محبوبیت بسیاری برخوردار گردند و این امر به سبب طراحی بسیار زیبای آن ها و همچنین مشخصات فنی مطلوبشان به نسبت قیمتی که دارند است.


از میان سه گوشی سری A، یعنی A3، A5 و A7، این A7 است که با مشخصات فنی بالایی که دارد در فهرست ما قرار دارد. A7 2017 نیز به مانند گلکسی اس ۸ از فلز و شیشه ساخته شده و از پردازنده ی ۸ هسته ای اکسینوس ۷۸۸۰ بهره می برد. رم آن ۳ گیگابایت و حافظه ی داخلی اش ۳۲ گیگا بایت است. نمایشگر سوپر امولد این گوشی ۵٫۸ اینچی بوده و دوربین اصلی و سلفی آن هر دو ۱۶ مگاپیکسلی می باشند. قابل ذکر است که باتری A7 2017 از ظرفیت ۳۶۰۰ میلی آمپر برخوردار است.
در کلیت امر، طراحی زیبا، دوربین قوی و سرعت کارکرد این گوشی بسیار بالاتر از نام «میان رده» هستند و به همین سبب A7 2017 گزینه ای مناسب برای خرید است.

۳- گلکسی اس ۷:


با وجود آن که گلکسی اس ۷ پرچمدار سال پیشین سامسونگ است اما هنوز هم که هنوز است می تواند گزینه ای عالی برای خرید باشد. گلکسی اس ۷ از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ برخوردار بوده و رم ۴ گیگابایتی اش سرعت کارکرد خوبی برای آن به همراه داشته است. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت و نمایشگر آن ۵٫۱ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل می باشد. دوربین های پشتی و سلفی گلکسی اس ۷ به ترتیب ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی هستند و می توانند رضایت کاربر را جلب کنند. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری گلکسی اس ۷ و سایر مشخصاتش که گفته شد را اگر در کنار قیمت مناسب آن در حال حاضر قرار دهید بر این امر صحه می گذارید که گلکسی اس ۷ هنوز هم گزینه ای عالی برای خرید است و ارزش خرید بالایی دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *