ویندوز سرور ۱۷۰۹ عرضه شد

ویندوز سرور ۱۷۰۹ عرضه شد
  • 1396/8/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به روز رسانی کامل ویندوز ۱۰ در دسترس کاربران قرار دارد. این به روزرسانی شامل اصلاحات و تغییرات جالبی است. علاوه بر این، مایکروسافت ویندوز سرور ۱۷۰۹ را عرضه کرده است. در حال حاضر نسخه سرور فقط به صورت ویندوز سرور Core قابل استفاده است و کاربران باید سیستم های خود را به نسخه های جدید ویندوز سرور به روزرسانی کنند.

دانلود ویندوز سرور ۱۷۰۹

برای شروع این نسخه، دو گزینه برای دریافت به روزرسانی ویندوز سرور در اختیار دارید:
۱- Long-Term Servicing Channel (LTSC): که شامل پنج سال پشتیبانی معمول و پنج سال پشتیبانی قابل تمدید می شود. مشتریان برای همیشه هر دو یا سه سال یک بار گزینه ارتقا به LTSC جدید را خواهند داشت.
۲- Semi-Annual Channel (SAC): این طرح با طرح بالا متفاوت است. در واقع یک ضمانت نرم افزاری است که برای ۱۸ ماه پشتیبانی می شود. نسخه جدید نیز هر شش ماه یک بار عرضه می شود.
مایکروسافت در یک پست وبلاگی می نویسد:
ویندوز سرور ۱۷۰۹ اولین قدم در دنیای عرضه سریع است. مهم ترین نکته در اختیار داشتن دو نسخه جدید در سال این است که بازخورد مشتری، محصول را شکل می دهد. می توانید ساختار ویندوز سرور را در طرح شش ماه یک بار ببینید و با ملحق شدن به برنامه Windows Insiders نظر خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید به Tech Community مایکروسافت بپیوندید. در این جا هزاران فرد حرفه ای و متخصص، دانش خود را به اشتراک می گذارند و به سوالات پاسخ می دهند.
واضح ترین تغییر در ویندوز سرور نسخه ۱۷۰۹ قابلیت کارکرد در لینوکس و ویندوز بر روی یک میزبانی (host) واحد است. پشتیبانی لینوکس در ویندوز سرور دست کاربران را بازتر می کند.
از امروز می توانید ویندوز سرور ۱۷۰۹ را از درگاه Volume یا مایکروسافت Azure دریافت کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *