عرضه ی خودروی جدید بی ام دبلیو M3 CS

عرضه ی خودروی جدید بی ام دبلیو  M3 CS
  • 1396/8/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

سال آینده یک مدل جدید از شرکت بی ام و روانه ی بازار خواهد شد. بی ام و M3 CS قرار است در سال آینده عرضه شود. این سدان اسپرت، از پیشرانه ای ۶ سیلندر و ۳ لیتری برخوردار بوده و از سیستم توربوشارژ بهره برده است. موتور قدرتمند بی ام و M3 CS قادر به تولید ۴۵۳ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

گویا آی تی – قرار است از بی ام و M3 CS به مثابه ی پرچمدار بی ام و رونمایی شود و البته که این خودرو لیاقت این عنوان، یعنی پرچمدار بی ام و، را داراست. فارغ از قدرت زیاد و گشتاور بسیار عالی این خودرو، می توان به شتاب بسیار مطلوب آن نیز اشاره کرد. بی ام و M3 CS می تواند حالت سکون تا سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت را صرفاً در ۳٫۷ ثانیه طی کند. این شتاب، حتی از شتاب M3 استوک نیز بالاتر است (۰٫۲ ثانیه). البته که قدرت و گشتاور موتور M3 CS نیز از قدرت و گشتاور موتور M3 استوک بالاترند. قدرت M3 CS 28 اسب بخار و گشتاورش ۵۰ نیوتن متر بیشتر از قدرت و گشتاور موتور M3 استوک است.
M3 CS
شایان ذکر است که به احتمال بسیار زیاد، M3 CS آخرین مدل از سری M3 اتاق F80 است و همین امر خود می تواند موجب افزایش استقبال از این خودرو شود. هر چند که از M3 CS برای بازار آمریکا، صرفاً ۵۵۰ دستگاه تولید خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *